Hold da op en nar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

861 visninger
15 svar
0 synes godt om
7. november 2009

NaFe

Ja jeg tænker på Felucas far...

Har jo hele tiden vist han ikke ville have noget a gøre med Feluca. Men alligevel har man jo stadig et lille bitte håb om af manden ombestemmer sig...Det er jo for fanden hans datter...

Når men besluttede mig for a skrive til han på face. Skrev bare a jeg godt viste han havde fravalgt Feluca i hans liv, men a han skulle vide a han altid er og vil være velkommen i hendes liv. Fik selvfølgelig intet svar tilbage... Men nu har manden fandme valgt a bloker mig fra face... Puha..fik bare lige en helt vild dårlig følelse i maven.. Snøft... Og bliver så vred, manden er fandme 34 år gammel, han burde fandme kunne tage noget ansvar...

når skulle bare lige ud med det..

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2009

Ni-ko-li-ne

Feluca09 skriver:

Har jo hele tiden vist han ikke ville have noget a gøre med Feluca. Men alligevel har man jo stadig et lille bitte håb om af manden ombestemmer sig...Det er jo for fanden hans datter...

Når men besluttede mig for a skrive til han på face. Skrev bare a jeg godt viste han havde fravalgt Feluca i hans liv, men a han skulle vide a han altid er og vil være velkommen i hendes liv. Fik selvfølgelig intet svar tilbage... Men nu har manden fandme valgt a bloker mig fra face... Puha..fik bare lige en helt vild dårlig følelse i maven.. Snøft... Og bliver så vred, manden er fandme 34 år gammel, han burde fandme kunne tage noget ansvar...

knus

ja sikke en tumpe!! han aner ikke hvad han går glip af det fjols!

Anmeld

7. november 2009

Barbamama

åh det lyder bare ikke sjovt... Det er jeg ked af at høre....

Anmeld

7. november 2009

TbCp

Feluca09 skriver:

knus

Øv et fjols! Måske det så kun er godt han ikke er i hendes liv!

Nej, jeg forstår dig godt, for selvfølgelig ønsker man af hele sit hjerte at han vil være der for sin datter. Og man forstår bare ikke at han på den måde kan fravælge hende....

Anmeld

7. november 2009

anna-jonas

Du får sgu' lige et stort knus af mig...................Sikke en måde at opføre sig på............meget umodent.

Knus Mette

Anmeld

7. november 2009

Klumpe-dumpe

Feluca09 skriver:

knus

åh ja sådan en R*V med øre!!!!

Og jeg kan udmærke godt følge dig. Jeg håber jo ligesom dig at Nicolaj på et eller andet tidspunkt kommer til fornuft.

Men på den anden side, hvis de virkelig ikke ønsker det, er det så ikke bedre for vores børn at de ikke kommer dallerende på et tidspunkt der behager dem.

Hvad med Felucas far-forældre?

Husk det er ikke dig der skal ha´det dårligt men det skal ham vatpi**en!!!!

Stort varmt kram.

Ps. hvordan kan man se at man er blevet blokket på fjæs?

Anmeld

7. november 2009

NaFe

malucca09 skriver:

åh ja sådan en R*V med øre!!!!

Og jeg kan udmærke godt følge dig. Jeg håber jo ligesom dig at Nicolaj på et eller andet tidspunkt kommer til fornuft.

Men på den anden side, hvis de virkelig ikke ønsker det, er det så ikke bedre for vores børn at de ikke kommer dallerende på et tidspunkt der behager dem.

Hvad med Felucas far-forældre?

Husk det er ikke dig der skal ha´det dårligt men det skal ham vatpi**en!!!!

Stort varmt kram.

Ps. hvordan kan man se at man er blevet blokket på fjæs?

Ja tror sku desværre ikke a jesper nogensinde kommer til fornuft..desværre... Men jo gider heller ikke have a hun skal have sådan en halv-hjerte far, der bare kommer når han vil...så heller ingen far... Finder jo forhåbentlig en mand en dag så vil tage feluca til sig...

Men ja tænker da også som dig, over det med hendes farmor og farfar... Ved i hvert fald a hun har en kusine.. Og det da mærkeligt a tænke på. Og ja hun får jo nok også nogle søskende på hans siden en dag...

Jamen hør kunne jeg se hans profil på face..kunne ikke gå ind på den, men bare slå hans navn op og se hans billede.. Men nu han væk.. Man kan bloker dem man slet ikke vil have skal kunne se ens profil.. Men har gemt hans billede så feluca har et billede a ham vis hun vil se det en dag...

Anmeld

7. november 2009

Bondepigen

Sådan en vatp**!!!

Anmeld

7. november 2009

JustAnotherName

Det er virkelig HANS TAB !!!

Du har en fantastisk datter, og hvis hendes far skal være sådan en 
!!!! - så er hun også meget bedre tjent uden ham i sit liv.

Det er i begge to!

Så selvom det er træls at få sådan "et slag i hovedet", så glæd dig over at det sker så tidligt i hendes liv, og hun dermed bliver skånet for at blive skuffet og såret af ham senere i hendes liv

Knus....

Anmeld

8. november 2009

NaFe

JustAnotherName skriver:

Det er virkelig HANS TAB !!!

Du har en fantastisk datter, og hvis hendes far skal være sådan en 
!!!! - så er hun også meget bedre tjent uden ham i sit liv.

Det er i begge to!

Så selvom det er træls at få sådan "et slag i hovedet", så glæd dig over at det sker så tidligt i hendes liv, og hun dermed bliver skånet for at blive skuffet og såret af ham senere i hendes liv

Knus....

Ja det er virkelig hans tab..for han har bare en super skøn datter, tænk bare a fravælge hende... så er man da virkelig forskruet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.