Hvad var jeres graviditetssymptomer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2009

Neki

Chella skriver:

jeg har så meget ømme bryster og de meget spændte og mine blodåre er tydelige men ved ikk om jeg er gravid..

Hvornår kan du teste...? og hvor længe har du haft ømme bryster?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2009

MichellaMalou

fik taget en test i fredags hos lægen hvor den var negativ men skulle have haft mit lort i mandags og sidst jeg var gravid gik der først over en uge før ejg overhovede ku se det kan nok teste imorgen måske

Anmeld

9. november 2009

Mira0911

Havde slet ikke nogen symptomer inden jeg blev gravid... De kom først da jeg blev gravid...

Anmeld

9. november 2009

Sisley

Kunne intet mærke - og jeg var ellers helt overbevist om, at jeg ville kunne mærke det med det samme! Når jeg kigger tilbage begyndte jeg dog at sove til middag hver dag, men troede bare jeg var træt pga. skift i vejret e.a., men det var selvfølgelig pga. graviditeten :-)

Omkring uge 5-6 begyndte kvalmen - heldigvis uden opkastninger - og den er jeg endnu ikke sluppet helt af med. Det er værst om aftenen. Omkring samme tid fik jeg også ondt i babserne, men det gik over efter et par uger.

Sisley
14+1

Anmeld

9. november 2009

Valle81

Hejsa:0)

Havde ingen symptomer. Men da jeg havde testet positivt så kom de inden for en uges tid. Ømme bryster, som også var hårde og med tydelige blodårer, mens smerter og så kom kvalmen

Da jeg ventede min datter for længe længe siden havde jeg ingen syptomer overhovedet før til sidst i graviditeten:0)

Anmeld

9. november 2009

vappepigen

Jeg var meget træt og svimmel et par dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.