Hvad var jeres graviditetssymptomer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.451 visninger
15 svar
1 synes godt om
7. november 2009

Neki

Hej Piger.

Bare lidt nysgerrig her mens jeg prøver at blive gravid..

Hvad var jeres symptomer inden i fik den positive graviditetstest?

Eller er der nogen som slet ikke mærkede noget inden testen blev positiv?

God Weekend til jer alle

Neki

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2009

LinLin

Jeg fik ømme bryster... Og det er sådan set det eneste stadig (er 8+0 i dag...) Så glæder mig meget til scanning for det føles uvirkeligt indtil man har "set den"! Sådan var det også første gang i øvrigt...

Anmeld

7. november 2009

Lise

Første gang mærkede jeg intet. Tog bare en test for at være sikker på at jeg ikke var gravid - men det var jeg så..

Anden gang fik jeg en pludselig voldsom kvalme om formiddagen fem dage før forventet mens. Tænkte den mindede seriøst om preggy-kvalme, men det var alt for tidligt. Og vi havde kun prøvet en måned jo... Tog en test, der var negativ, men testede positiv fem dage senere.

Har begge gange taget svage positive tests den dag jeg skulle have mens.

Anmeld

7. november 2009

louise8723

Puha.. ømme bryster, kvalme, at jeg var meget varm osv. der var faktisk ret mange som jeg slet ikk havde tænkt på før at jeg stod med en positiv test i hånden.. men man kan jo altid være bagklog bagefter

Anmeld

7. november 2009

Neki

Tak for jeres svar Utroligt at det kan være så forskelligt fra kvinde til kvinde..og fra graviditet til graviditet

Nogen der har oplevet lettere niven og jag i underlivet og slemme hovedpiner??

Anmeld

7. november 2009

Mor til L&S

Jeg havde ømme bryster og så havde jeg rigtig mange smerter i underlivet - lidt ligesom menstrations smerter, bare slemmere end hvad jeg var vant til..

Rolle 19+4

Anmeld

8. november 2009

mariamiss6

mine symptomer var faktisk de samme som menstruation til at starte med. senere fik jeg ret ømme bryster, og så noget senere, da jeg var omkring 2 måneder henne fik jeg kvalme ved varm mad...

Anmeld

8. november 2009

M.O.A.R.

Neki skriver:

Hej Piger.

Bare lidt nysgerrig her mens jeg prøver at blive gravid..

Hvad var jeres symptomer inden i fik den positive graviditetstest?

Eller er der nogen som slet ikke mærkede noget inden testen blev positiv?

God Weekend til jer alle

Neki

Spændte og ømme bryster, utrolig meget kvalme, træthed. fandt ud af min graviditet da jeg var omkring 7 uger henne.

Lider desværre stadig a kvalme, håber den når at forsvinde inden jul

Malene 16+5

Anmeld

8. november 2009

Linea

Jeg havde en stille men konstant murren i underlivet, og det havde jeg faktisk fra den dag jeg blev gravid. Jeg havde da en stærk mistanke om, at der var gevinst, og da jeg også begyndte at få ømme bryster, så turde jeg være endnu mere optimistisk. Graviditetstesten gav mig ret - heldigvis. Jeg er nu i uge 23 + 6, og har heldigvis ikke haft kvalme, men er begyndt at få en snert af halsbrand......men pyt, jeg glæder mig bare til at se vores lille pige til marts.

Anmeld

8. november 2009

MichellaMalou

jeg har så meget ømme bryster og de meget spændte og mine blodåre er tydelige men ved ikk om jeg er gravid..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.