Giver op...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2009

Joanna

Men man kan jo heller ikke bare give op vel? Hvis man ikke bliver gravid - og nærmest mister håbet, så bliver man jo ved med at elske sin mand - og uden prævention. Og man vil stadig - måske ikke helt så aktivt og med ligeså mange tanker pr time - lede efter symptomer og tegn og eet eller andet sted vil håbet være der. 

Jeg ventede længe på at blive gravid første gang - og nu hvor jeg er MOREN - så kan jeg stadig få et sug i maven, når jeg husker, hvor STORT det var, da jeg hørte hjertelyd første gang, mærkede de første fosterbevægelser osv osv. Jeg tror, at fordi det var så ventet og ØNSKET, så betød det endnu mere og jeg var virkelig en LYKKELIG gravid.

Jeg vil gerne anbefale bogen "Gravid i en fart" af Karen Trewinnard. Hun peger på nogle almindelige livsstils-vaner, der kan stå i vejen for graviditet. Prøv at låne den på biblioteket - om ikke andet, så har du noget at lave, mens du venter. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2009

oo

åh gud, hvor har jeg siddet lige præcis i den stol mange gange! det gør så frygtelig ondt, at man slet ikke kan tænke klart, for du ER kvinde og du ER noget værd!!

men jeg forstår dig så udmærket. du kan komme i pauseposition sammen med mig henover julen, så kan vi brokke os sammen over ventetiden

Anmeld

8. november 2009

otlitrom

Tjuhl skriver:

åh gud, hvor har jeg siddet lige præcis i den stol mange gange! det gør så frygtelig ondt, at man slet ikke kan tænke klart, for du ER kvinde og du ER noget værd!!

men jeg forstår dig så udmærket. du kan komme i pauseposition sammen med mig henover julen, så kan vi brokke os sammen over ventetiden

Yes, en brokkepartner! Det lyder som en rar aftale!
Humøret er meget svingende idag. Havde en dejlig aften med veninderne igår, og idag brude jeg læse til eksamen.. Men baby.dk og er hyggeligere, så må bare læse i morgen

Anmeld

8. november 2009

otlitrom

Så startede tudemaskinen lige.. Det virker så plat, men betyder så meget.
Min kæreste er ude med vennerne idag, og det synes jeg er super! Men så sender han lige en sms, hvor der står: "I can't promise you to solve all your problems, I can only promise that I'll never let you face them alone. Vi har bundet os til hinanden, og derfor klarer vi det sammen"... Det ku' mine tårekanaler ikke lige holde til! Ih, Jeg den mand!

Anmeld

8. november 2009

Cris

Jeg kan godt forstå dine frustrationer og du får en kæææææmpe  fra mig. Og HUSK, at du ALTID er en kvinde. Du er en dejlig og stærk kvinde lige meget om du får børn eller ej. Der er mange ting man kan lave i livet og der skal ikke handle om børn hele tiden. Jeg ved, at det lyder helt forkert at sige så noget til dig, som er ked af det lige nu og din ønske er meget meget stor. Men jeg siger det generelt, til alle skønne kvinder, som du er, at vi har allesammen forskellige liv, forskellig drømme og forskellige muligheder, men vi er altid stærke KVINDER!!! At få børn er en stærk ønske som kommer indefra. Men der er så meget andet i livet. Jeg kan ikke forstå, at der er så mange, som kun ser fjernsynet hele aftenen i resten af deres liv. Der så mange måder at leve et liv som ikke handler om børn. Og dog, man kan også sorge, at andre børn har eller andre mennesker har det godt (jeg har selv været frivillig for forskellige organisationer og det er noget fantastisk) . Jeg har nogle veninder som ikke har nogle børn og de er bare nogle fantastiske og seje kvinder. Og i går fik jeg en mail fra også en dejlige smukke veninde fra Canada, som er lige blevet gravid. Hun er 37 og har prøvet i de sidste 5 år. Altså, hun har ikke prøvet, hun gad ikke længere at tænke på det i laaaang tid. De har en hund, et sommerhus, en spændende job og er aktiv medlemer af en Vinklub som arrangere nogle middag. Så der kan ske alt mulig...

Du er en fantastiske kvinde, vi er dejlige kvinder og livet er fyldt med mange oplevelser!!!!!!!

Anmeld

8. november 2009

otlitrom

Cris skriver:

Jeg kan godt forstå dine frustrationer og du får en kæææææmpe  fra mig. Og HUSK, at du ALTID er en kvinde. Du er en dejlig og stærk kvinde lige meget om du får børn eller ej. Der er mange ting man kan lave i livet og der skal ikke handle om børn hele tiden. Jeg ved, at det lyder helt forkert at sige så noget til dig, som er ked af det lige nu og din ønske er meget meget stor. Men jeg siger det generelt, til alle skønne kvinder, som du er, at vi har allesammen forskellige liv, forskellig drømme og forskellige muligheder, men vi er altid stærke KVINDER!!! At få børn er en stærk ønske som kommer indefra. Men der er så meget andet i livet. Jeg kan ikke forstå, at der er så mange, som kun ser fjernsynet hele aftenen i resten af deres liv. Der så mange måder at leve et liv som ikke handler om børn. Og dog, man kan også sorge, at andre børn har eller andre mennesker har det godt (jeg har selv været frivillig for forskellige organisationer og det er noget fantastisk) . Jeg har nogle veninder som ikke har nogle børn og de er bare nogle fantastiske og seje kvinder. Og i går fik jeg en mail fra også en dejlige smukke veninde fra Canada, som er lige blevet gravid. Hun er 37 og har prøvet i de sidste 5 år. Altså, hun har ikke prøvet, hun gad ikke længere at tænke på det i laaaang tid. De har en hund, et sommerhus, en spændende job og er aktiv medlemer af en Vinklub som arrangere nogle middag. Så der kan ske alt mulig...

Du er en fantastiske kvinde, vi er dejlige kvinder og livet er fyldt med mange oplevelser!!!!!!!

Tak for dit indlæg! Der står faktisk rigtig mange gode ting i, som jeg har tendens til at glemme! At der er så meget andet ude i verden jeg kan give mig til, i stedet for at lade dagene gå forbi mit vindue.. Det gør jeg nu heller ikke altid, jeg synes næsten aldrig jeg er hjemme... MEN! De ting jeg laver? Hvorfor gør jeg det? Er det fordi de betyder noget for mig, er det en flugt fra den trykkede stemning, eller er det blot blevet en dårlig vane at køre i højt gear hele tiden? Jeg kan jo skabe en masse indhold selv...
Det lyder lidt som om at der er gpet et lys op for mig. Det ved jeg nu ikke.. Men det var rart lige at lede tankerne hen af et lidt anderledes spor..
Du satte nogle gode tanker igang for mig! TAK for det!

Anmeld

10. november 2009

otlitrom

Testet negativ idag.. Nu må den mens godt bare komme, så vi kan komme videre! Men der er fortsat ingen spor af den.. Det her er den værste tid på måneden!

Anmeld

10. november 2009

mullesmith2

kitty skriver:

Testet negativ idag.. Nu må den mens godt bare komme, så vi kan komme videre! Men der er fortsat ingen spor af den.. Det her er den værste tid på måneden!

Kender godt det der med at mens ikke kommer selvom testene er negative, det er vildt underligt...

Anmeld

16. november 2009

Kruse90

forstår jeg fuldt ud.
Hvor længe har i prøvet?

Ville bare give dig en knus

Anmeld

16. november 2009

otlitrom

Kruse1 skriver:

forstår jeg fuldt ud.
Hvor længe har i prøvet?

Ville bare give dig en knus

20 måneder.. Så synes det begynder at trække tænder ud
Men tak for dit kram, dem kan man aldrig få nok af!
Venter stadig på min mens, så prøver at få en tid ved lægen sidst på ugen... Øv, jeg synes det er irriterende!

til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.