Jeg kan godt forstå dine frustrationer og du får en kæææææmpe
fra mig. Og HUSK, at du ALTID er en kvinde. Du er en dejlig og stærk kvinde lige meget om du får børn eller ej. Der er mange ting man kan lave i livet og der skal ikke handle om børn hele tiden. Jeg ved, at det lyder helt forkert at sige så noget til dig, som er ked af det lige nu og din ønske er meget meget stor. Men jeg siger det generelt, til alle skønne kvinder, som du er, at vi har allesammen forskellige liv, forskellig drømme og forskellige muligheder, men vi er altid stærke KVINDER!!! At få børn er en stærk ønske som kommer indefra. Men der er så meget andet i livet. Jeg kan ikke forstå, at der er så mange, som kun ser fjernsynet hele aftenen i resten af deres liv. Der så mange måder at leve et liv som ikke handler om børn. Og dog, man kan også sorge, at andre børn har eller andre mennesker har det godt (jeg har selv været frivillig for forskellige organisationer og det er noget fantastisk) . Jeg har nogle veninder som ikke har nogle børn og de er bare nogle fantastiske og seje kvinder. Og i går fik jeg en mail fra også en dejlige smukke veninde fra Canada, som er lige blevet gravid. Hun er 37 og har prøvet i de sidste 5 år. Altså, hun har ikke prøvet, hun gad ikke længere at tænke på det i laaaang tid. De har en hund, et sommerhus, en spændende job og er aktiv medlemer af en Vinklub som arrangere nogle middag. Så der kan ske alt mulig...
Du er en fantastiske kvinde, vi er dejlige kvinder og livet er fyldt med mange oplevelser!!!!!!!
Anmeld