Giver op...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.200 visninger
22 svar
0 synes godt om
7. november 2009

otlitrom

Melder pas, giver op, kaster håndklædet i ringen, stopper forsøget.... Er modløs, sur, trist ked af det, skuffet, tom, nedtrykt og utilstrækkelig...
TANKEMYLDER! ... ku blive ved!

Er 2 dage over tid og har bestemt med mig selv, at nu venter jeg på mens... Jeg VED at den kommer, når testen i morges var negativ... Og jeg har bare lyst til at flyve til en øde sydhavs-ø, med 62 kg chokolade, 30 flasker rødvin og en stak gode bøger... Bare komme væk fra det grå vejr, og lejligheden som er fyldt med stemning af, at det endnu engang ikke er lykkedes og at vi endnu engang skal indse, at vi ikke bliver forældre... Lige nu... Jeg føler mig SÅ lidt kvindelig, og meget utilstrækkelig. Hvis jeg som kvinde ikke kan få børn.. Hvor meget kvinde er jeg så?!

De næste to måneder kan vi ikke forsøge, da manden er bortrejst fra "om lidt" til nyår. Så hele december kan jeg "romantsik julehygge med mig selv"... tak for kaffe! Måske er det meget godt at holde en pause.. Men det er sgu ikke rart at være græs-enke i 5-6 uger. Og så til jul...!!

Undskyld det mugne indlæg, måtte bare lige tømme hovedet!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2009

Joanna

kitty skriver:

Melder pas, giver op, kaster håndklædet i ringen, stopper forsøget.... Er modløs, sur, trist ked af det, skuffet, tom, nedtrykt og utilstrækkelig...
TANKEMYLDER! ... ku blive ved!

Er 2 dage over tid og har bestemt med mig selv, at nu venter jeg på mens... Jeg VED at den kommer, når testen i morges var negativ... Og jeg har bare lyst til at flyve til en øde sydhavs-ø, med 62 kg chokolade, 30 flasker rødvin og en stak gode bøger... Bare komme væk fra det grå vejr, og lejligheden som er fyldt med stemning af, at det endnu engang ikke er lykkedes og at vi endnu engang skal indse, at vi ikke bliver forældre... Lige nu... Jeg føler mig SÅ lidt kvindelig, og meget utilstrækkelig. Hvis jeg som kvinde ikke kan få børn.. Hvor meget kvinde er jeg så?!

De næste to måneder kan vi ikke forsøge, da manden er bortrejst fra "om lidt" til nyår. Så hele december kan jeg "romantsik julehygge med mig selv"... tak for kaffe! Måske er det meget godt at holde en pause.. Men det er sgu ikke rart at være græs-enke i 5-6 uger. Og så til jul...!!

Undskyld det mugne indlæg, måtte bare lige tømme hovedet!

Sådan noget LORT! ØV, hvor er det væmligt, når man ikke får det, man ønsker sig! Det er SVÆRT og jeg kan godt forstå din sorg og frustration. Men det kommer - måske ikke lige som en sommerbaby, men det skal nok lykkes før eller siden. 

Anmeld

7. november 2009

Unalisa

øv også

du får lige et stooooort

Anmeld

7. november 2009

otlitrom

Tak piger... 20 måneder er bare frygtelig lang tid... det kommer nok... engang...

Anmeld

7. november 2009

pussekat

kitty skriver:

Tak piger... 20 måneder er bare frygtelig lang tid... det kommer nok... engang...

hejsa

her det lige som dig for tid her prøve i ca 5 år nu i dag  da vi køre ned ved babyting ned i byen  p.s her også en lillesøster som lige er bliv gravid kun prøve i ca 5 månde

men håbet vi alle få en baby

Anmeld

7. november 2009

Ansemusen

Puh ha hvor dit indlæg bare udstråler al din sorg og vrede og frustration!! Jeg forstår udemærket at du har det sådan, det ville jeg uden tvivl også  Og nogle gange ser tingene bare rigtig sort ud og man orker ikke mere og øler aldrig at det man ønsker, skal lykkes. Men prøv om du på de gode dage kan holde fast i, at mange har prøvet rigtig mange år og pludselig er blevet gravide! Håbet er der stadig for at du kan blive mor og det håber jeg inderligt for dig/jer Jeg bliver så imponeret hver gang jeg læser/hører om jer kvinder som kæmper en brag kamp fysisk og psykisk dag ud og dag ind, skifter fra håb til sorg, til håb til sorg... I er for mig at se nogle af de sejeste kvinder og jeg tager virkelig hatten af for jer!

Mange trøstende knus!

Anmeld

7. november 2009

otlitrom

Ansemusen skriver:

Puh ha hvor dit indlæg bare udstråler al din sorg og vrede og frustration!! Jeg forstår udemærket at du har det sådan, det ville jeg uden tvivl også  Og nogle gange ser tingene bare rigtig sort ud og man orker ikke mere og øler aldrig at det man ønsker, skal lykkes. Men prøv om du på de gode dage kan holde fast i, at mange har prøvet rigtig mange år og pludselig er blevet gravide! Håbet er der stadig for at du kan blive mor og det håber jeg inderligt for dig/jer Jeg bliver så imponeret hver gang jeg læser/hører om jer kvinder som kæmper en brag kamp fysisk og psykisk dag ud og dag ind, skifter fra håb til sorg, til håb til sorg... I er for mig at se nogle af de sejeste kvinder og jeg tager virkelig hatten af for jer!

Mange trøstende knus!

Tusind tak for dit søde indlæg.. Det varmer lidt på en ret træls dag!
Og lige nu føler jeg mig ikke som en sej kvinde, men måske jeg kommer til det, den dag hvor missionen lykkes?!
Der ér gode dage, men på denne tid af min cyklus bliver der få af dem. Når mens. igen er overstået ser vi fremad og finder den gode stemning igen... Men denne gang havde jeg bare en helt speciel følelse af "at NU var den der!".. Har heller ikke fået min mens. endnu, men jeg går egentlig bare og venter på den...

Tak for jeres støttende ord, allesammen! Som sagt varmer de, når mulen hænger lidt! Vil tage i byen med tøserne i aften, i den kjole jeg lige har forkælet mig selv med, og drikke et glas vin eller to!

Anmeld

7. november 2009

Miss BananaHammock

Hey. Vil bare lige sende et stort knus
Jeg har selv været sammen med min gravide veninde idag der bare kiggede på sin kæreste også var den der og vi havde ellers regnet med at skulle på barsel sammen. Øv hvor kan det føles uretfærdigt nogle gange! Men vi kæmper videre og vi sender masser af varme tanker til hinanden.. alle os herinde der stadig kæmper! Vi burde måske lave en kampange ligesom støt brysterne, men istedet skal man støtte de ikke gravide, der kæmper for at blive det! Men hvor folk ikke donerer penge, men istedet sender varme tanker og knus

Anmeld

7. november 2009

Betina88

Ihh , håber virkelig det snart lykkedes for dig en dag .. Ha' virkelig ondt af dig ..

Så må du prøve at hygge dig i byen sammen med veninderne .

det er osse øv at manden er rejst i december måned ..

Anmeld

7. november 2009

otlitrom

Miss BananaHammock skriver:

Hey. Vil bare lige sende et stort knus
Jeg har selv været sammen med min gravide veninde idag der bare kiggede på sin kæreste også var den der og vi havde ellers regnet med at skulle på barsel sammen. Øv hvor kan det føles uretfærdigt nogle gange! Men vi kæmper videre og vi sender masser af varme tanker til hinanden.. alle os herinde der stadig kæmper! Vi burde måske lave en kampange ligesom støt brysterne, men istedet skal man støtte de ikke gravide, der kæmper for at blive det! Men hvor folk ikke donerer penge, men istedet sender varme tanker og knus

Hehe.. sikke en sød idé.. "Støt de barnløse" Så kan man donere et kram.. Hvor er du sød! Herlig idé..
Jeg har selvfølgelig stadig en LILLE gnist af håb, da jeg ikke har fået mens og ikke har tegn på det.. Men men men... Tankerne kan jo udsætte alt, så jeg venter bare på det kommer.... Gnisten er der dog stadig i det fjerne!

Det betyder meget at have jer herinde, selvom jeg aldrig har mødt jer.. Varme tanker kan man aldrig få nok af

Anna, med en tom bankkonto grundet shopping, og en mave FULD af trøste-chokolade...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.