Positive hjemmetest, men negative lægetest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2009

MariaDaugaard

Både min alm. praktiserende læge, og dem på gynækologisk amb. på hospitalet, sagde til mig, hvis testen er taget korrekt, og den er tjekket inden for det angivne tidsrum, så kan den aldrig vise falsk positiv, derimod kan den godt vise falsk negativ.

Jeg har også fået af vide at hjemme test er ligeså gode som deres.

Jeg tog i alt 5 test som alle var positive, hospitalets var negativ, jeg var gravid, men mistede desværre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2009

Mille84

Så vil jeg lige opdatere. Var ved lægen for en time siden, og den var positiv, jubii. så man kan åbenbart ikke altid stole på lægernes test.

1000 tak for jeres svar det har beroligt min weekend mere end jeg kunne have håbet på i fredags.

Anmeld

9. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Mille84 skriver:

Så vil jeg lige opdatere. Var ved lægen for en time siden, og den var positiv, jubii. så man kan åbenbart ikke altid stole på lægernes test.

1000 tak for jeres svar det har beroligt min weekend mere end jeg kunne have håbet på i fredags.

stort tillykke med de 2 streger

knus Caroline 24+3

Anmeld

9. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Stort stort stort tillykke - hvor er det bare fantastisk!!!

Anmeld

9. november 2009

Neki

TILLYKKE.... hvor er det dejligt for jer

Anmeld

9. november 2009

LouiseNielsen

Kæmpe stort tillykke....

Hvor langt er du så henne?

Kram

Anmeld

9. november 2009

Joanna

TILLYKKE! Det er kæmpestort - sikke en julegave! Husk at nyde det - imellem bekymringer og spekulationer, så HUSK også at give plads til at nyde, at livet fortsætter.

Anmeld

9. november 2009

Lillefe

Mille84 skriver:

Hej.

jeg er ny her på siden, men er godt nok rart at læse om alles erfaringer.

Mig og min kæreste har prøvet at blive gravid i et par måneder nu, jeg har flere gange før taget graviditetstest, men alle negative. Men her i onsdags skulle jeg have haft min mens, så jeg tog en test, efter fem min var der en MEGET svage streg i nummer to felt, og dagen efter det samme, mine veninder var sikre på den var hjemme, men jeg tænkte jeg lige vil have det bekræftet ved lægen, så to fdage over tiden blev jeg testet ved lægen som viste negativ. Nu er jeg så lidt frustreret, jeg er gået 3 dage over tiden nu og tester stadig positiv her hjemme, tror I graviditetstesten ved lægen førsten kan måles senere i graviteten eller hvrodan????

Hejsa! da jeg blev gravid med Nadia testede de mig aldrig hos lægen.. jeg tog EN test.. og ringede bare og sagde til lægen jeg er gravid så fik jeg min første tid til at komme til undersøgelse osv.

Så jeg tror måske det er lægens test der er noget galt med?

Anmeld

9. november 2009

Mille84

Tak alle sammen. Jeg er kun 4 uger og fem dage henne, så alt kan ske, men det vil jeg ikke tænke på, bare nyde det. Lige pludselig blev julen meget bedre 

Anmeld

9. november 2009

Joanna

Mille84 skriver:

Tak alle sammen. Jeg er kun 4 uger og fem dage henne, så alt kan ske, men det vil jeg ikke tænke på, bare nyde det. Lige pludselig blev julen meget bedre 

Selvfølgelig er man urolig. Cirka en femtedel af de gravide aborterer spontant og ufrivilligt . Det er ikke til at bære at tænke på... Men prøv at tænke det omvendt - Der er altså 80% af graviditeterne, der ender med SKØNNE babyer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.