Lægeundersøgelse af nyfødt..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2009

tumle81

Vores søn blev i går 14 dage og de sagde fra sygehuset at de ikke længere undersøger børnene ved læge inden man bliver udskrevet!

Vores SP har været her, og hun nævnte heller ikke noget om læge undersøgelse efter 1 uge, kun den obligatoriske 5 ugers undersøgelse...

Knus Kathrina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2009

BetonSlotsPrinsesserne

Cecilia84 skriver:

Er det ikke 5 UGERS undersøgelse du mener..?

i dag, nu hvor man kommer så tidligt hjem fra sygehuset skal man kort efter hjemkomsten til sin egen læge til undersøgelse- da den ikke bliver foretaget på sygehuset pga sparetider.
bliver self foretaget hvis man ligger indlagt derinde, men ikke hvis du er taget hjem.. og mener det er 5 dages

Anmeld

8. november 2009

Vinker

STORT TILLYKKE med din lille dreng

Vi blev undersøgt på barselsgangen inden vi tog hjem - Er det ikke den de kalder for 5 døgns undersøgelsen?

Anmeld

8. november 2009

Hjaltesmor

åh nej jeg har da ikke hørt om en 5dagesundersøgelse. Der står heller ikke noget i min værd at vide.

Jeg fødte ellers ambullant og Hjalte blev kun undersøgt af jordemoderen lige efter fødslen. Vi havde dog besøg af en jordemoder på 3. dagen, der tog pku og en sundhedsplejerske på 6. dagen, som undersøgte ham.

Hvad undersøger de, ved 5-dagesundersøgelsen? Jeg vil jo gerne lige høre, om der er noget, Hjalte så mangler at blive undersøgt for.

Anmeld

9. november 2009

MorTilGustav

Hmm, det er dælme forvirrende.. Nu snakkede jeg lige med min læge og hun siger, at der ikke er noget før 5 UGERS-undersøgelsen... Jow jow... Lidt underligt folk får så forskellige ting at vide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.