Jamen jeg er maria, 26 år, og er ligeblevet alenemor, med mine 2 drenge Bastian på 2½ og Felix på 11 måneder.
Jeg elsker dyr, men må desværre ikke have nogen selv, for udlejeren, så jeg låner en hund af mine "bonusforældre" når de er et sted de ikke kan eller vil have den med.
Jeg bor i en lejlighed, på en bondegård. Gården bruges ikke som bondegård mere, og der er ikke noget jord til. Her er bare stuehuset og den gamle staldlænge, og de er så begge lavet om til lejligheder.
Jeg bor jo så selv i den ene lejlighed i stuehuset, og i den øverst til højre bor min far. I staldlængen er der også en lejlighed, og den bor min farmor så i. Så det er tit jeg spiser med familien, eller har mulighed for at handle uden børn på slæb, for her er næsten altid en der lige kan se efter dem imens. Det er rigtig dejligt og nemt.
Jeg har godt en måned tilbage af min barsel, og skal så tilbage til mit gamle arbejde i en vuggestue, som pædagogmedhjælper. Så må vi se om det hele kan køre rundt, da jeg har en halv ties køresel til job, og jo er alene med ungerne. Det kan blive svært med at hente og aflevere inden for mine arbejdstider, men det tager vi lige 1 dag ad gangen til at starte med. Og ellers må jeg overveje at søge noget tættere på mit hjem.
Jeg broderer, laver kager, og syr lidt forskelligt i min fritid. Ellers drikker jeg rigtig meget kaffe hos min farmo.
Vi er glade for at tage til banko alle sammen, så det gør vi engang imellem, min farmor, jeg selv, min far, tante, og søster.
Her skulle gerne komme et billede af mig og ungerne.