Hvem er i

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2009

Nadi

Hej

Jamen jeg hedder Nadia (24), og er gift med Dennis (25) og sammen har vi Oliver fra 8. juli 07 og vi venter en lille pige til januar -har termin den 26. januar. Derudover har vi en golden retriever som hedder Molly.

Dennis og jeg har været sammen i 6½ år og gift i 1½ år

Vi har lige købt hus i Karup, hvor min mand er fra, jeg selv er født og opvokset i Viborg. Huset trænger til en kærlig hånd, så det er vi igang med at sætte istand, så vi kan få vores drømmehus.

Jeg læser til sygeplejerske med henblik på at blive sundhedsplejerske, jeg regner med at blive færdig i september 2012. Lige nu er jeg på barsel og har været det i tre dage nu  Min mand arbejder som butiksass. i Harald Nyborg, og er stor sprots-fan!! Han tager det sidste ½ år af barslen, så jeg kan komme igang med min uddannelse igen hurtigst muligt.

Oliver bliver passet hos en super dagplejemor, og er eneste dreng i flokken. Han er en rigtig dreng og går lige ind i folk med træsko på.

Fritidsinteresser er der ikke mange af, men jeg elsker at hygge mig med min familie og venner, og at være på baby.dk

-Nadia

Billede nr 1: Dennis og jeg
Billede nr 2: Molly
Billede nr 3: Oliver
Billede nr 4: "Frida"

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2009

mariamiss6

Jamen jeg er maria, 26 år, og er ligeblevet alenemor, med mine 2 drenge Bastian på 2½ og Felix på 11 måneder.

Jeg elsker dyr, men må desværre ikke have nogen selv, for udlejeren, så jeg låner en hund af mine "bonusforældre" når de er et sted de ikke kan eller vil have den med.

Jeg bor i en lejlighed, på en bondegård. Gården bruges ikke som bondegård mere, og der er ikke noget jord til. Her er bare stuehuset og den gamle staldlænge, og de er så begge lavet om til lejligheder.