Hvem er i

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2009

Nadi

Hej

Jamen jeg hedder Nadia (24), og er gift med Dennis (25) og sammen har vi Oliver fra 8. juli 07 og vi venter en lille pige til januar -har termin den 26. januar. Derudover har vi en golden retriever som hedder Molly.

Dennis og jeg har været sammen i 6½ år og gift i 1½ år

Vi har lige købt hus i Karup, hvor min mand er fra, jeg selv er født og opvokset i Viborg. Huset trænger til en kærlig hånd, så det er vi igang med at sætte istand, så vi kan få vores drømmehus.

Jeg læser til sygeplejerske med henblik på at blive sundhedsplejerske, jeg regner med at blive færdig i september 2012. Lige nu er jeg på barsel og har været det i tre dage nu  Min mand arbejder som butiksass. i Harald Nyborg, og er stor sprots-fan!! Han tager det sidste ½ år af barslen, så jeg kan komme igang med min uddannelse igen hurtigst muligt.

Oliver bliver passet hos en super dagplejemor, og er eneste dreng i flokken. Han er en rigtig dreng og går lige ind i folk med træsko på.

Fritidsinteresser er der ikke mange af, men jeg elsker at hygge mig med min familie og venner, og at være på baby.dk

-Nadia

Billede nr 1: Dennis og jeg
Billede nr 2: Molly
Billede nr 3: Oliver
Billede nr 4: "Frida"

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2009

mariamiss6

Jamen jeg er maria, 26 år, og er ligeblevet alenemor, med mine 2 drenge Bastian på 2½ og Felix på 11 måneder.

Jeg elsker dyr, men må desværre ikke have nogen selv, for udlejeren, så jeg låner en hund af mine "bonusforældre" når de er et sted de ikke kan eller vil have den med.

Jeg bor i en lejlighed, på en bondegård. Gården bruges ikke som bondegård mere, og der er ikke noget jord til. Her er bare stuehuset og den gamle staldlænge, og de er så begge lavet om til lejligheder.

Jeg bor jo så selv i den ene lejlighed i stuehuset, og i den øverst til højre bor min far. I staldlængen er der også en lejlighed, og den bor min farmor så i. Så det er tit jeg spiser med familien, eller har mulighed for at handle uden børn på slæb, for her er næsten altid en der lige kan se efter dem imens. Det er rigtig dejligt og nemt.

Jeg har godt en måned tilbage af min barsel, og skal så tilbage til mit gamle arbejde i en vuggestue, som pædagogmedhjælper. Så må vi se om det hele kan køre rundt, da jeg har en halv ties køresel til job, og jo er alene med ungerne. Det kan blive svært med at hente og aflevere inden for mine arbejdstider, men det tager vi lige 1 dag ad gangen til at starte med. Og ellers må jeg overveje at søge noget tættere på mit hjem.

Jeg broderer, laver kager, og syr lidt forskelligt i min fritid. Ellers drikker jeg rigtig meget kaffe hos min farmo.
Vi er glade for at tage til banko alle sammen, så det gør vi engang imellem, min farmor, jeg selv, min far, tante, og søster.

Her skulle gerne komme et billede af mig og ungerne.

Anmeld

8. november 2009

FrkT

Hej

Jamen jeg hedder Thilde og er 23 år. Oprindeligt er jeg lolik (altså fra Lolland). Men er opvokset i Midtjylland (Simmelkær og Sunds). Jeg arbejder i Videbæk på et bosted for voksne udviklingshæmmede, hvilket jeg er meget glad for.

Bor til leje på en stor gård mellem Videbæk og Spjald i Vestjylland med min forlovede, Jens, som er 30 år - bliver 31 i overmorgen. Han er født på Fyn, men opvokset i Kragelund ved Silkeborg. Og pt. er han hjemmegående husfar, hvilket er et fuldtidsjob + lidt til, da vi har to store og meget svinende hunde (Tristan og Clea) samt fire også svinende katte (Pjuske, Balder, Sharky og Goner) og så lige fem høns.

Vi har endnu ingen børn, men har prøvet siden midten af marts 2009, så vi er ved at være en smule utålmodige. NU må det snart være vores tur!

Og nårhhh ja, så ser vi ca. sådan her ud:

Anmeld

8. november 2009

luckas-mor

så vil jeg da oss være med

jeg hedder Natascha og er 20år
jeg bor på nordvest lolland sammen med min kæreste martin på 23, vores hund joey på 10mrd og vores to katte pyrus og pussy, og så tutter

vi venter vores første barn midt i feb, og det blir bare det skønneste i verden<3

hjemme hos os må vi sige at være rigtig landbrugs nørder martin er uddannet traktormekaniker og jeg er faglært landmand.
til hverdags arbejder jeg som fodermester i en svinestald på 410 årssøer og det er bar drømmejobbet
ellers går fritiden med mine to skønne heste, med a se traktortræk, gå på jagt og rode lidt biler sammen med kæresten og træne hund.
så er vel et rimelig aktivt menneske hehe..

men vi er nok i bund og grund to bonderøve men vi er også stolte a det 

hehe natascha

Anmeld

8. november 2009

oo

huhuuuu hyyyyggeligt

jeg hedder Trine og er 28 år. Jeg er kærester med Søren, 31, som jeg har kendt i 4 år til januar og været gift med i 3 1/2 år. Vi har prøvet at få børn siden maj 2007 og er netop nu igang med 6. IUI behandling på OUH (mere info på min profil).

Jeg er vestegnstøs, gik i skole i Sengeløse og flyttede til Albertslund da jeg var 18. Her boede jeg da jeg mødte Søren, som er født og opvokset i Veddum ved Aalborg. Vi flyttede sammen på Nørrebro, som vi begge to ELSKER, men da jeg begyndte at læse på Syddansk Universitet i 2007 og vi planlagde børn, besluttede vi at vi ville bo på landet - vi er begge to vokset op i landsbyer og ville gerne give vores egne børn den samme frihed - så vi flyttede til sydfyn og bor nu i Alléskoven i et dejligt hus som vi lejer af Holstenshuus Gods.

Jeg er litterat, jeg læser litteraturvidenskab med tilvalg i historie på Syddansk Universitet og har netop afleveret min bachelor opgave, wuhuu, så nu er der 2 1/2 år tilbage  Søren er uddannet fysiker med tilvalg i matematik fra Københavns Universitet. Han havde ret store planer og var en ekstrem god fysiker, så han rejste til Østrig for at tage sin p.h.d., men besluttede dernede at livet ikke er noget værd uden de mennesker man elsker, og droppede det hele for at flytte tilbage til København. Her mødte jeg ham og idag arbejder han som gymnasielærer (og er meget afholdt af eleverne). Vi går rigtig højt op i, at have tid sammen og elsker at gå ture i skoven, køre på sightseeing på fyn eller se film og holde i hånd. Vi læser begge to rigtig meget, og jeg vidste han var den eneste ene, da han sagde, at den smukkeste bog han nogensinde havde læst var Tolstojs "Anna Karenina", som også er min absolutte ynglindsbog.

Anmeld

8. november 2009

Becks

Hyggelig tråd

Jeg hedder Becky, kaldt Beck, og er 25 (26 lige om 16 dage) Bor i Hvidovre i en dejlig lejlighed. Jeg er uddannet Social og Sundhedshjælper og arbejder i hjemmeplejen

Pt. er jeg single og har ingen børn desværre, har en del SA'er bag mig, den seneste i April , siden da har jeg ikke dannet ÆL.

Jeg har PCOS, fik det konstateret i Aug 07, og det har været dejligt endelig at få sat en "diagnose" på, da jeg altid har døjet med mine menstruationer.

Jeg dyrker ikke sport længere, da jeg har knæskader i begge knæ, efter mange års trampolin spring på konkurrence plan.

Min mor og far er skilt, men min far er gift på 13 år med den dejligste kvinde og min mor bor i USA (DC)

I min fritid er jeg meget sammen med min veninde på syvende år og hendes dejlige guldklump på 20 mdr, som jeg er gudmor til.

Det var vidst det.

Anmeld

8. november 2009

Stineve

Jeg vil også gerne være med, hvis jeg må ...

Jeg hedder Stine Mai... bare kaldt Stine.. jeg er 18 år og bor sammen med min kæreste Rasmus på 26... vi har været kærester i 2 år og 9mdr. vi flyttede sammen dagen før min 16 års fødselsdag... jeg er opvokset i Haslev og Rasmus i Terslev, som ligger 7km fra hvor jeg boede... vi mødte hinanden på B&W, som ligger i haslev og 3mdr. efter blev vi forlovede d. 17. maj 2007.. vi flyttede først sammen til Næstved, men bor nu i Ringsted.

Jeg starter på pæd. uddannelsen til feb. i Roskilde og glæder mig helt vildt... lige nu går jeg i skole på VUC, og ved side af skolen arbejder jeg i kioskafdeligen i Føtex, og i en skovbørnehave... et fantastisk arbejde...

Min kæreste er udlært elektriker, og arbejder som tekniker for DAIFUKU på et supergross lager, hvor han skal få det hele til at fungere... han arbejder fast nat, så jeg sover altid alene... Min kæreste samler på film, og er en rigtig film, computer, spil nørd... samt elsker han at samle lego... som han er i fuldt gang med på det ene billede...

Vores baby planer er lige pt, at vil vi prøve næste år omkring sept. okt. når jeg er fyldt 19, og har været i gang med mit studie, et stykke tid..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.