Hvem er i

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.462 visninger
17 svar
0 synes godt om
7. november 2009

TbCp

Nu har jeg snart (fast) været herinde noget tid, og nogle af jer får man hurtigt dannet sig et billede af, da i ofte er meget med i debatterne.
Men jeg er så nysgerrig og kunne godt tænke mig at vide mere om jer alle sammen.

Så hvis i har lyst så fortæl lidt om jer selv og jeres liv.

Jeg vil starte

Jeg hedder Tina, 31 år, udd. pæd. og arbejder som privat dagplejer.
Jeg bor i Odense C med min mand Carsten, som har eget IT firma. Så vi arbejder begge hjemme. Det elsker vi og det er så hyggeligt at kunne tage middagsmaden sammen når jeg har puttet ungerne.
Sammen har vi Liva fra august '07 som går i dagpleje, dog ikke hjemme hos mig.
Fritiden bruges ofte på computer. Man er måske lidt skadet af at være gift med en IT nørd
Jeg har et par hjemmesider jeg arbejder på ind imellem, opdaterer osv.
Kan godt lide at redigere billeder.
Oveni spiller vi også en del computer og holder ofte computertræf med venner.... ja vi ER virkelig computernørder herhjemme
Hver anden lørdag går Liva og jeg til forældre/barn musik. Det er helt fantastisk og Liva elsker det.
Og så har jeg madklub en gang om måneden med 3 veninder, det er super hyggeligt og giver os mulighed for tøsesnak i flere timer.

Det var lidt om mig og min familie

Og her er vi så.

Tina og Carsten AKA Byggemand Bob og Winnie

Og tullen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2009

malou

Hyggelig tråd

Jeg hedder Marie Louise, kaldet Malou, 35 år gammel, gift med Dennis 25 år og vi har sammen vores skønne søn Victor som fylder 1 år på fredag  Jeg er udd. ernæringsassistent med diætetik som hovedfag men har hovedsagligt arbejdet som tjener og rest.chef. Min mand er lige blevet udnævnt til slagtermester og det er MEGET flot hans alder taget i betragtning. Vi bor i Malmø da vi som første gangskøbere ikke havde råd til at købe hus i København. Da vi så fandt ud af at det tager ca. 30 min for at tage turen over sundet på job, var valget for os slet ikke svært. Vi elsker biler og skifter nok lidt for tit  (bliver skadet af de billige priser) men det er lidenskaben her i familien. Om sommeren kører vi på træf med svigerfar´s Mustang, Camaro, MG´er og alle de andre fede americaner biler der står i garagen. Vores plan er at Victor skal være racerkører, så der står en rigtig go-car til ham når han fylder 6. Tja hvad kan jeg ellers sige... jo vi har jo  skønne hunde.. Dollar er en amstaff, bullmastiff og Cosmo er en blå amstaff med kup. ører importet fra Rusland...

knus malou

Anmeld

7. november 2009

TbCp

malou skriver:

Hyggelig tråd

Jeg hedder Marie Louise, kaldet Malou, 35 år gammel, gift med Dennis 25 år og vi har sammen vores skønne søn Victor som fylder 1 år på fredag  Jeg er udd. ernæringsassistent med diætetik som hovedfag men har hovedsagligt arbejdet som tjener og rest.chef. Min mand er lige blevet udnævnt til slagtermester og det er MEGET flot hans alder taget i betragtning. Vi bor i Malmø da vi som første gangskøbere ikke havde råd til at købe hus i København. Da vi så fandt ud af at det tager ca. 30 min for at tage turen over sundet på job, var valget for os slet ikke svært. Vi elsker biler og skifter nok lidt for tit  (bliver skadet af de billige priser) men det er lidenskaben her i familien. Om sommeren kører vi på træf med svigerfar´s Mustang, Camaro, MG´er og alle de andre fede americaner biler der står i garagen. Vores plan er at Victor skal være racerkører, så der står en rigtig go-car til ham når han fylder 6. Tja hvad kan jeg ellers sige... jo vi har jo  skønne hunde.. Dollar er en amstaff, bullmastiff og Cosmo er en blå amstaff med kup. ører importet fra Rusland...

knus malou

Lækker unge i har

Min mand er også bilgal.... dog ikke nogle specielle bare i det hele taget.
Tror vi er på bil nr. 5 eller 6 i de knap 4 år jeg har kendt ham...
Så længe det bare er bilen han skifter og ikke mig, så går det nok

Anmeld

7. november 2009

malou

TbCp skriver:

Lækker unge i har

Min mand er også bilgal.... dog ikke nogle specielle bare i det hele taget.
Tror vi er på bil nr. 5 eller 6 i de knap 4 år jeg har kendt ham...
Så længe det bare er bilen han skifter og ikke mig, så går det nok

Haha... ja det kan du have ret i... jeg ved ikke hvormange vi er oppe på efterhånden... lad mig se.. blå golf, rød golf, hvid Audi S8ér, sort Bmw st.car, sort bmw cabriolet, hvid bmw 525, og grå mercedes. Den hvide bmw skal udskiftes til en mercedes E500.. så jo vi har haft travlt

knus malou

Anmeld

7. november 2009

Lise

Hyggelig tråd

Jeg hedder Lise, er niogtyve år gammel, har en sær computer der pludselig nægter at skrive otte- og nitaller, bachelor i erhvervsøk./erhvervsjura, cand.merc.aud-stud. på deltid og arbejder som revisor i stort revisionsselskab i København, men er netop, til min egen store glæde, blevet deltidssygemeldt pga halvbesværlig og smertefuld graviditet. Jeg er kærester med Christian på 37, og vi har været kærester i fem år til december. Sammen har vi Simon på 2 år, og så venter vi en lillebror til marts.

Vi bor i Hvidovre, hvor vi flyttede til fra Valby to mdr før Simons ankomst i 2007. Oprindeligt er jeg fra Aalborg, og flyttede til København i 2002, og Christian er fra Nordsjælland.

Fritid synes jeg ikke der er meget af med fuldtidsjob, studie og et lille barn, men det der er bruger jeg på baby.dk  og selvfølgelig min familie + venner.

Jeg er hverken interesseret i biler eller computere, men til gengæld eeelsker jeg at lave mad. Især hvis vi får gæster, og jeg har tid til det.

Anmeld

7. november 2009

Vingummien

Så vil jeg da lige slutte mig til her

Jeg hedder Susanne og er 24  år, bor sammen med kæresten Frank på 28 år og sammen har vi knægten Emil på 15 mdr og Frank har en datter på 4 fra et tidligere forhold som er her hver anden weekend, Frank er også nørd og kan kun give ret at det smitter lidt.

Jeg har syge ben og har gået hjemme i et par år efterhånden, men her til januar skal jeg starte på uddannelse og det bliver jo meget spændende da det er lææææænge siden jeg har skullet sidde stille på en stol og lytte til en lære, er lige før jeg kan risikere at få en lærer der er yngre end mig men bliver nu godt at komme lidt ud.

Som sagt er min kæreste nørd, men har valgt ikke at gøre det til et job så er fritid han bruger på det, han blev vinter fyret i januar pga frost og har ikke kunnet finde et arbejde siden, så  han overvejer også skole gangen for at få noget at lave.

Vores fritid bruger vi meget forskelligt, vi går tit en dejlig tur sammen ude i naturen sammen med Emil eller går ned på  legepladsen med ham, jeg har valgt at bruge så meget tid jeg kan med Emil men kommer da ud og spiser en god middag med en veninde engang imellem, ellers kommer de og besøger os og så hygger vi hjemme

Anmeld

7. november 2009

Vingummien

Glemte lige billederne

Anmeld

7. november 2009

CarinaSB

Hejsa..

Jeg vil da os lige være med Jeg hedder Carina og er 22 år gammel .. Bor sammen med min kæreste jeg har kommet sammen med i lidt over 2 år. Sammen har vi Noah som kom til verden d 1/8-09. Lige pt går jeg på barsel, men skal begynde på HG når jeg er færdig Manden har eget firma og arbejder både hjemme og ude Vi bor i Hobro i et dejlig stort hus, som vi overvejer at købe på et tidspunkt. Vi har os vores 2 dejlige hunde

Hva kan man ellers fortælle. Jo jeg er mega elendig til at lave mad .. så det klare manden Men jeg elsker at nusse rundt i huset og indrette

det var lidt om mig

Her er vi allesammen til Noah's dåb d 1/11-09

Anmeld

7. november 2009

JustAnotherName

Så vil jeg da også lige gøre mig mere bekendt med Jer andre...

Jeg hedder Katrine og er 28 år, forlovet med Kenneth på 32 år.
Vi gifter os til foråret (på vores 5-års dag) på rådhuset. Og så holder vi det store kirkebryllup med fest, og hvad der ellers måtte høre til, 3 år senere...

Sammen har vi 2 dejlige piger.
Bianca på 2 år og Celina på lige knap ½ år.

Vi har også en lille hund, William, på 10 år.

Vi bor i et lille hus i udkanten af Randers. Huset er til salg, da vi gerne vil flytte i noget større. Men der sker ikke det store med hussalget, så vi er efterhånden ved at affinde os med, at vi nok skal blive her en del tid endnu.
Og vi er da også rigtigt glade for vores kære lille hjem. Men da vores to tøser kom ret hurtigt, blev huset pludseligt meget mindre, end da vi flyttede hertil og kun var ham og jeg  - men hvor der er hjerterum

Jeg går pt. hjemme på barsel. Jeg er endnu ikke helt afklaret med, hvad der skal ske derefter. Min barsel slutter midt i April 2010.
Jeg skal enten ud og finde mig et nyt arbejde, eller også vil jeg måske prøve at søge ind og tage SOSU-hjælper uddannelsen...?!

Førhen har jeg arbejdet i børnehave, og meget indenfor handicap-området
- både på institutioner og som personlig hjælper.

Min mand arbejder som handicaphjælper og har døgnvagter hver 4 dag (+ en hel del ekstra vagter og overarbejde nu og da), så jeg er ofte alene med begge børn.

Bianca går i vuggestue. Hende og Celina kommer til at være vuggestuebørn begge to i et halvt år, inden Bianca så skal starte i børnehave.

I fritiden spiller jeg guitar og synger, shopper, går i mødregruppe med begge piger (Celina's ser vi hver 14 dag på hverdage, og Bianca's gruppe ser vi hver 1½ måned i weekender), ses med venner og familie, og selvfølgelig hygge mig sammen med Kenneth og pigerne!
Og ellers holder Kenneth og jeg også meget af at se en film sammen...
Og så bruger jeg en del tid på nettet - selvfølgelig allermest herinde 

Men det som fylder allermest for mig er afgjort at være mor til Bianca og Celina !!

Her er lidt billeder af os alle :
Bianca - Celina - mor Katrine og far Kenneth - og vovsen William

Anmeld

7. november 2009

TbCp

Det er rigtig hyggeligt at høre lidt om jer alle sammen og se billeder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.