Så vil jeg da også lige gøre mig mere bekendt med Jer andre... 
Jeg hedder Katrine og er 28 år, forlovet med Kenneth på 32 år.
Vi gifter os til foråret (på vores 5-års dag) på rådhuset. Og så holder vi det store kirkebryllup med fest, og hvad der ellers måtte høre til, 3 år senere...
Sammen har vi 2 dejlige piger.
Bianca på 2 år og Celina på lige knap ½ år.
Vi har også en lille hund, William, på 10 år.
Vi bor i et lille hus i udkanten af Randers. Huset er til salg, da vi gerne vil flytte i noget større. Men der sker ikke det store med hussalget, så vi er efterhånden ved at affinde os med, at vi nok skal blive her en del tid endnu.
Og vi er da også rigtigt glade for vores kære lille hjem. Men da vores to tøser kom ret hurtigt, blev huset pludseligt meget mindre, end da vi flyttede hertil og kun var ham og jeg
- men hvor der er hjerterum 
Jeg går pt. hjemme på barsel. Jeg er endnu ikke helt afklaret med, hvad der skal ske derefter. Min barsel slutter midt i April 2010.
Jeg skal enten ud og finde mig et nyt arbejde, eller også vil jeg måske prøve at søge ind og tage SOSU-hjælper uddannelsen...?!
Førhen har jeg arbejdet i børnehave, og meget indenfor handicap-området
- både på institutioner og som personlig hjælper.
Min mand arbejder som handicaphjælper og har døgnvagter hver 4 dag (+ en hel del ekstra vagter og overarbejde nu og da), så jeg er ofte alene med begge børn.
Bianca går i vuggestue. Hende og Celina kommer til at være vuggestuebørn begge to i et halvt år, inden Bianca så skal starte i børnehave.
I fritiden spiller jeg guitar og synger, shopper, går i mødregruppe med begge piger (Celina's ser vi hver 14 dag på hverdage, og Bianca's gruppe ser vi hver 1½ måned i weekender), ses med venner og familie, og selvfølgelig hygge mig sammen med Kenneth og pigerne!
Og ellers holder Kenneth og jeg også meget af at se en film sammen...
Og så bruger jeg en del tid på nettet - selvfølgelig allermest herinde 
Men det som fylder allermest for mig er afgjort at være mor til Bianca og Celina !!
Her er lidt billeder af os alle :
Bianca - Celina - mor Katrine og far Kenneth - og vovsen William