guuud det er her i alle gemmer jer : )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2009

Milka

iiih sikke en velkomst, hvor er det dejligt!!  

vil da helt sikkert begynde at være herinde igen.

men lige nu må jeg ind under dynen og passe min kvalme / diarre / hovedpine... har haft det sådan her i to dage nu og håber jeg bliver lidt mere frisk til i morgen, har ikke haft overskud til en skid og jeg tror at bøtterne er godt og grundigt trætte af at der ikke er mere gang i mor lige nu 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2009

Jules

Milka skriver:

men lige nu må jeg ind under dynen og passe min kvalme / diarre / hovedpine... har haft det sådan her i to dage nu og håber jeg bliver lidt mere frisk til i morgen, har ikke haft overskud til en skid og jeg tror at bøtterne er godt og grundigt trætte af at der ikke er mere gang i mor lige nu 

God bedring til dig

Anmeld

6. november 2009

anna-jonas

Milka skriver:

Endelig, Camilla...............bliv nu endelig her på Baby.dk, for den eneste grund til at jeg kommer på NS er for at følge med i dit og bøtternes liv.

Knus og god bedring

MEtte

Anmeld

6. november 2009

Dictes mor

Hurra, du er tilbage! Jeg har sådan savnet at læse om dine to bøtter. De må være blevet så store efterhånden! Jeg glæder mig til at høre en masse historier om de små igen

Anmeld

6. november 2009

Barbamama

ja det er da super dejligt at se dig herinde igen. Kom lige i gang med at oploade nogle billeder af dine dejlige piger

Anmeld

6. november 2009

TbCp

6. november 2009

Ni-ko-li-ne

Milka skriver:

heeej karina, hvor er det længe siden! det går meget bedre med spisningen, de er jo nærmest blevet eksperter her den sidste uges tid : ) der kommer stadig fejlsynk men slet ikke så mange som før. men jeg synes godt nok de spiser meget, de får jo mad 5 gange om dagen. men de nyder det og kan lide det meste, og så siger de 'mmmm' og 'uuhhh' når de smager noget de godt ka li : )

hvor er din skønne pige bare blevet stor, har lige været inde og kigge lidt på dine billeder. fylder hun ikke 1 snart?

jo hun fylder 1 år d. 4. december jo :0) lige om lidt

Nikoline får tre måltider bestående af fast føde og ellers et par flasker stadig... men altså, dem skal vi jo væk fra når hun bliver 1 år :0)

Anmeld

6. november 2009

Bondepigen

Velkommen tilbage. Dejligt at se dig igen herinde.

Anmeld

7. november 2009

Milka

har det meget bedre her til morgen  er glad for at vejret derude er til at opholde sig i, så kan vi komme ud og trille en lang tur. føler mig altid helt lammet mht. barnevognen når det øser ned

Anmeld

7. november 2009

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Vil da også lige sige hejNu følger jeg jo lidt med på Facebook,men altså,Kamilla,der er jo ikke NÆR nok billeder af de skønne bøtterKan du så få taget nogen og lagt ind...hver gang der dukker et nyt op på NS kalder jeg straks på min mand så han kan se,jeg synes godtnok det er de fineste små bøtter.

Men noget helt andet...er der er Roskildesyge epidimi i gang eller hvad?Nu har jeg bare set mange herinde der døjer,og hele min familie,inkl. mig selv har ligget med det i et par dage nu.Jeg kom fra min seng til min sofa i dag og det var store ting.Nu ligger jeg og sveder og har ondt alle steder,og priser mig lykkelig over at min mand kan tage sig af Alexander,for jeg har ikke engang kræfter til at løfte ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.