guuud det er her i alle gemmer jer : )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.408 visninger
21 svar
0 synes godt om
6. november 2009

Milka

anede ikke der var så meget action herinde på baby! sidst jeg var aktiv herinde smuttede jeg en tur omkring ns og så var i alle dér. og så hoppede jeg tilbage. bare i kan finde ud af det 

glæder mig til læse lidt om hvordan i går og har det..

hilsen milka der har en dag og føler sig lidt som en 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2009

Klumpe-dumpe

Milka skriver:

anede ikke der var så meget action herinde på baby! sidst jeg var aktiv herinde smuttede jeg en tur omkring ns og så var i alle dér. og så hoppede jeg tilbage. bare i kan finde ud af det 

Dejligt at se dig her.

Anmeld

6. november 2009

Ni-ko-li-ne

ENDELIG!!!! hvor har jeg ventet længe på at du kom!!!

søde, du skrev på NS, det der med at bøtterne får ting galt i halsen, og nu er der jo to at holde styr på.... så i Babysam kan amn købe sådan en Safe feeder fra Nuby, et håndtag med et næt på hvor du kan komme mad i de så kan gumle på :0)

http://www.uniquekids.dk/product.asp?product=405

Anmeld

6. november 2009

JustAnotherName

SKØNT at se dig her. Jeg har savnet at følge med i dit og tvillingernes liv. Håber i har det godt ...trods -følelserne?!

Jeps, der er masser af gang i den her, så bliv endelig hængende 

Kh. Katrine - mor til Bianca som er en lille munter fisengøj på 2 år + Celina på 5 mdr. som nu endelig er begyndt at sove nogle gode lange lure om dagen!

Anmeld

6. november 2009

Milka

heeej karina, hvor er det længe siden! det går meget bedre med spisningen, de er jo nærmest blevet eksperter her den sidste uges tid : ) der kommer stadig fejlsynk men slet ikke så mange som før. men jeg synes godt nok de spiser meget, de får jo mad 5 gange om dagen. men de nyder det og kan lide det meste, og så siger de 'mmmm' og 'uuhhh' når de smager noget de godt ka li : )

hvor er din skønne pige bare blevet stor, har lige været inde og kigge lidt på dine billeder. fylder hun ikke 1 snart?

Anmeld

6. november 2009

Milka

JustAnotherName skriver:

SKØNT at se dig her. Jeg har savnet at følge med i dit og tvillingernes liv. Håber i har det godt ...trods -følelserne?!

Jeps, der er masser af gang i den her, så bliv endelig hængende 

Kh. Katrine - mor til Bianca som er en lille munter fisengøj på 2 år + Celina på 5 mdr. som nu endelig er begyndt at sove nogle gode lange lure om dagen!

hej katrine : ) vi har det rigtig dejligt, jeg har bare været sådan underligt sløj de sidste par dage med sygdommen der hedder

tillykke med de gode lure, dejligt!

Anmeld

6. november 2009

Vingummien

Hej

Troede ikke du ville her ind. Godt at se dig herinde.

Og håber snart du er ovenpå igen

Anmeld

6. november 2009

Jules

Ku være herligt hvis du blev aktiv herinde Nu ser jeg jo kun billeder af dine smukke piger på facebook

Anmeld

6. november 2009

oo

HURRAAAAAAAAAAA!

Anmeld

6. november 2009

Vinker

Milka skriver:

Iiiih nu blir du altså HER hos os så for du har virkelig været savnet!!!

Velkommen tilbage  

Håber I alle 3 har det godt - Det er jo efterhånden ved at være nogle STORE piger du har dig

Ser frem til at høre mere fra dig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.