malucca09 skriver:
Ih ja der er gang i den i det kære hjem. Dog har hun ikke væltet blomsten idag, men hun er faldet ned i håndvasken. HUn slog nærmest en baglæns koldbøtte udover puslepuden og så derned.
Ja for pokker hun viser da i hvert fald sit temper, hun kan nu ligge på maven og slog/sparke med arme og benene i gulvet men s hun SKRIGER. Total hys-unge.
Jo ingen tvivl om de bisser er hårde, lille pus. Er Celina begyndt at døje med dem?
Arh så den smukke Bianca er i "kan selv, vil selv"-alder, -og du betemmer slet ikke over mig
Ej hvor dejligt at mini prutten, nu har fundet ud af det faktisk er MEGET rart at sove noget mere.... Mor er MEGET mere glad når de får nogle gode lure om dagen også.
Rigtig god weekend. (Har lige tjekket og jo jo det er fredag i dag
)

Celina's gummer har været hævet i flere måneder, og jeg har i laaang tid svoret, at NU kom de snart igennem. Men nej...
Nu er hun 5½ måned gammel, og har stadig ikke een eneste tand.
Men det klør derinde, og hun gumler på alting.
Bianca fik vist nok sin første tand da hun var omkring 4 måneder, så jeg havde egentlig også troet at Celina ville have fået nogle nu.
Men det er nu kun rart at de ikke er kommet frem endnu, for jeg ammer stadig, og ville være træt af det, hvis nu hun bed mig med tænder .....det kan gøre ondt nok bare med gummerne!
Anmeld