Sur r*v

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

860 visninger
15 svar
0 synes godt om
6. november 2009

Klumpe-dumpe

at være baby her i huset pt....

Ja det er det, jeg tror Malucca tænker om sig selv.

Jeg forstår godt hun har en smule ondt af sig selv, hun er mega snottet (på 3 uge) så har jeg set 6 steder i hendes mund, hvor hun er hævet til bristet punket. (i morges spottede jeg en hvid "ting" ved den ene fortand foroven) og ja så har Milka været så "sød" at sende den anden tiger herover. Så jo jo det er altså hårdt at være 8½ mdr.

Nåh hun har et godt øjeblik (som ikke har været så oftet den sidste uges tid) ja så er hun bare skøn. Malucca er begyndt at sige JA og EJ.

Hun har taget sagen i egen hånd vedr. det grovmotoriske (hun kunne altså ikke vente 2½ mdr. på den fys kom og vidste hende hvordan tingene skulle gøres)

hun møffer ingen steder, men triller rundt i hele stuen. sad 3-4 min. på numsen her til morgen, hun er begyndt at række armene ud efter mig når hun vil op, og så samtidig laver hun mysse mund. Når hun står op, kommer hun nu ned på flad fod. og så er hun begyndt at stritte med numsen når hun ligger på maven, samtidig med at hun laver en bevægelse med underlivet, som hvis høre til i soveværelset

Men den sidste uges tid har trukket tænder ud, (mest på mig tror jeg) Hun har været rigtig pyldret og har ikke ville spise fastføde, en smule A38 og mos hvis det er meget koldt. Hun har været vågen om natten, i mellem 3 og 5 timer, hvor hun har gnavet på mine og hendes finger. Jeg smøre hende med gumme-halløj og kolde sutter og vaskesklude hun kan bide i. men synes ikke rigtig det har en god effekt.

Jeg haar forøvrigt også søgt ny lejlighed, håber at blive tilbudt en efter jul

og så lige et par foto, af Frk. Glæde

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2009

JustAnotherName

Sikke nogle SKØNNE billeder 
Det ses tydeligt at der er GANG I DEN hjemme hos Jer

Det er en skæg alder, hvor der virkelig sker meget - både mortorisk og mentalt. De viser mere og mere personlighed og egen meninger om tingene

Men nej, det er bestemt ikke sjovt, mens bisserne presser på. Man kan godt selv forestille sig hvilken irriterende, kløende ømhed det må give i gummerne, ikke sandt?!

Håber snart det vender, og "tigeren" hopper videre ......bare IKKE hertil, tak

Kærlig hilsen Katrine - Bianca på 2 som nu er gået i trodsalderen og også en smule selvstændighedsalderen. Og Celina på 5 måneder, som ENDELIG er begyndt at tage nogle goooode laaange middagslure + sover godt om natten. NØJ det er da dejligt! (før sov hun ofte kun 30-45 minutter ad gangen om dagen)

Anmeld

6. november 2009

Bondepigen

Hvor er hun dejlig. Tror osse Emma er ved at få tænder, men jeg må ikke røre hendes mund, men hun savler helt vildt og er meget vågen om natten...

Skønne skønne pics... især af Malucca og mor sammen. Sødt som hun holder ved dit hår...

Anmeld

6. november 2009

MORJESPERSEN

Hvor er hun bare dejlig din skønne datter

Håber snart du få natte ro igen og din dejlig princesse bliver glad og tilpas igen med sine nye bisser i munden.

Knus her fra os alle

Amalie og Laura ønsker også god bedring de ved hvordan hun har det de er også i gang med at få bisser men bare et par stykker..

Anmeld

6. november 2009

anna-jonas

Så, Trine..........nu fik du mig lige til at vræle. Blev simpelthen så glad for at læse dit indlæg..............Ja, altså ikke det med manglende nattero og pyller. Men det at baloo nu er begyndt at rykke med motorikken. Det var så skøn læsning..........*S*

Store kram fra Mette og våde mysser fra Ida.

Ps. Jonas synes at uret er fedt, så hvis du stadig vil af med et, så er han en sikker aftager.

Anmeld

6. november 2009

Jules

Åh lille skat da... Sikke noget med de bisser.... Håber snart du får din altid glade pige igen

Årh smelter over de billeder... Hun er sådan en lækkerbisken... Og hvor ser hendes moar bare forrygende ud Piiiift

Anmeld

6. november 2009

Klumpe-dumpe

JustAnotherName skriver:

Sikke nogle SKØNNE billeder 
Det ses tydeligt at der er GANG I DEN hjemme hos Jer

Det er en skæg alder, hvor der virkelig sker meget - både mortorisk og mentalt. De viser mere og mere personlighed og egen meninger om tingene

Men nej, det er bestemt ikke sjovt, mens bisserne presser på. Man kan godt selv forestille sig hvilken irriterende, kløende ømhed det må give i gummerne, ikke sandt?!

Håber snart det vender, og "tigeren" hopper videre ......bare IKKE hertil, tak

Kærlig hilsen Katrine - Bianca på 2 som nu er gået i trodsalderen og også en smule selvstændighedsalderen. Og Celina på 5 måneder, som ENDELIG er begyndt at tage nogle goooode laaange middagslure + sover godt om natten. NØJ det er da dejligt! (før sov hun ofte kun 30-45 minutter ad gangen om dagen)

Ih ja der er gang i den i det kære hjem. Dog har hun ikke væltet blomsten idag, men hun er faldet ned i håndvasken. HUn slog nærmest en baglæns koldbøtte udover puslepuden og så derned. 

Ja for pokker hun viser da i hvert fald sit temper, hun kan nu ligge på maven og slog/sparke med arme og benene i gulvet men s hun SKRIGER. Total hys-unge.

Jo ingen tvivl om de bisser er hårde, lille pus. Er Celina begyndt at døje med dem?

Arh så den smukke Bianca er i "kan selv, vil selv"-alder, -og du betemmer slet ikke over mig

Ej hvor dejligt at mini prutten, nu har fundet ud af det faktisk er MEGET rart at sove noget mere.... Mor er MEGET mere glad når de får nogle gode lure om dagen også.

Rigtig god weekend. (Har lige tjekket og jo jo det er fredag i dag )

Anmeld

6. november 2009

Klumpe-dumpe

bondepigen skriver:

Hvor er hun dejlig. Tror osse Emma er ved at få tænder, men jeg må ikke røre hendes mund, men hun savler helt vildt og er meget vågen om natten...

Skønne skønne pics... især af Malucca og mor sammen. Sødt som hun holder ved dit hår...

Åh altså lille Emma-prut. Hvordan går det i øvrigt med hende og motorikken efter gipsen kom af?

Ja jeg tænkte faktisk på hende forleden, du fortalte mig engang at Emsen heller ikke vil spise (skemad) når hun får bisser. Det vil Malucca så heller ikke. Men som hun ser ud i munden forstår jeg det ski godt.

Det der med at savle, prøv at se det sidste foto. Hvordan savlet bare flyder ud af munden på Malucca. Nice... Jeg må overhovede heller ikke nærme mig hendes mund.

Anmeld

6. november 2009

Klumpe-dumpe

MORJESPERSEN skriver:

Hvor er hun bare dejlig din skønne datter

Håber snart du få natte ro igen og din dejlig princesse bliver glad og tilpas igen med sine nye bisser i munden.

Knus her fra os alle

Amalie og Laura ønsker også god bedring de ved hvordan hun har det de er også i gang med at få bisser men bare et par stykker..

Tark Søde.

Vi sov faktisk i 5 i at i træk. Så det har nok hjulpet at den fortand lige har skåret hul.

Malucca føler også med Laura og Amalie

Du hilsen Soén og krammer til jer herfra.

Anmeld

6. november 2009

Klumpe-dumpe

Anna-jonas skriver:

Så, Trine..........nu fik du mig lige til at vræle. Blev simpelthen så glad for at læse dit indlæg..............Ja, altså ikke det med manglende nattero og pyller. Men det at baloo nu er begyndt at rykke med motorikken. Det var så skøn læsning..........*S*

Store kram fra Mette og våde mysser fra Ida.

Ps. Jonas synes at uret er fedt, så hvis du stadig vil af med et, så er han en sikker aftager.

Ja jeg er også vældig stolt over hende.

Jeg synes nu også det er under alt kritik at der skal gå 2½ mdr. fra henvisningen til fys til de kommer. Det er jo LANG tid, motorisk for babyer. Nåh men det er anden diskution

Store savlende pysse-mysser retur til Ida.musen.

Og et tk. ur on the way til Jonas-boy.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.