at være baby her i huset pt....
Ja det er det, jeg tror Malucca tænker om sig selv.
Jeg forstår godt hun har en smule ondt af sig selv, hun er mega snottet (på 3 uge) så har jeg set 6 steder i hendes mund, hvor hun er hævet til bristet punket. (i morges spottede jeg en hvid "ting" ved den ene fortand foroven) og ja så har Milka været så "sød" at sende den anden tiger herover. Så jo jo det er altså hårdt at være 8½ mdr.
Nåh hun har et godt øjeblik (som ikke har været så oftet den sidste uges tid) ja så er hun bare skøn. Malucca er begyndt at sige JA og EJ.
Hun har taget sagen i egen hånd vedr. det grovmotoriske (hun kunne altså ikke vente 2½ mdr. på den fys kom og vidste hende hvordan tingene skulle gøres)
hun møffer ingen steder, men triller rundt i hele stuen. sad 3-4 min. på numsen her til morgen, hun er begyndt at række armene ud efter mig når hun vil op, og så samtidig laver hun mysse mund. Når hun står op, kommer hun nu ned på flad fod. og så er hun begyndt at stritte med numsen når hun ligger på maven, samtidig med at hun laver en bevægelse med underlivet, som hvis høre til i soveværelset
Men den sidste uges tid har trukket tænder ud, (mest på mig tror jeg) Hun har været rigtig pyldret og har ikke ville spise fastføde, en smule A38 og mos hvis det er meget koldt. Hun har været vågen om natten, i mellem 3 og 5 timer, hvor hun har gnavet på mine og hendes finger. Jeg smøre hende med gumme-halløj og kolde sutter og vaskesklude hun kan bide i. men synes ikke rigtig det har en god effekt.
Jeg haar forøvrigt også søgt ny lejlighed, håber at blive tilbudt en efter jul
og så lige et par foto, af Frk. Glæde
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld