Det er da utroligt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2009

Ni-ko-li-ne

michella80 skriver:

Så fik jeg også en sviner. Det er der her indlæg jeg ikke kan forstå folk flipper ud over https://www.baby.dk/debat/30495pi1/ordet-er-frit/fik-lige-et-chok---------.aspx

ja... jeg forstår det heller ikke... at jeg så heller ikke forstår selve indlægget, er en anden ting... men jeg forstår ikke det hysteri

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2009

Bondepigen

ka-ri-na skriver:

ja... jeg forstår det heller ikke... at jeg så heller ikke forstår selve indlægget, er en anden ting... men jeg forstår ikke det hysteri

Nej jeg forstår nu heller ikke, hvad grunden er til det indlæg i det hele taget... men altså, det er som om det er forbudt at være anonym, og så skal den anonyme helst bare hagles ned med hårde ord osv.

Jeg forstår ikke, hvorfor folk ikke bare kan give deres mening til kende på en stille og rolig måde... der er jo ingen grund til alle de angreb...men nogle synes måske det er sjovest på den måde..

Anmeld

7. november 2009

Vinker

michella80 skriver:

Så fik jeg også en sviner. Det er der her indlæg jeg ikke kan forstå folk flipper ud over https://www.baby.dk/debat/30495pi1/ordet-er-frit/fik-lige-et-chok---------.aspx

Hva er det lige der sker??? kan slet ikke forstå hvordan tonen kan være så hård.... Hvorfor har de så svært ved at skrive pænt til hinanden? Kan da godt forstå hun er anonym! Ej hvor det latterligt, hva...

Men det vi andre skriver er jo åbenbart noget LORT

Anmeld

7. november 2009

Barbamama

nej jeg forstår heller ikke de flipper sådan ud, men jeg ar vænnet mig til at når jeg skriver inde i "Ordet er frit" så skal jeg være forberedt på at blive hakket ned....

Anmeld

7. november 2009

Ni-ko-li-ne

michella80 skriver:

nej jeg forstår heller ikke de flipper sådan ud, men jeg ar vænnet mig til at når jeg skriver inde i "Ordet er frit" så skal jeg være forberedt på at blive hakket ned....

ja nemli, jeg har vænnet mig til at jeg skal kunne styre mit temperament og være saglig... men det kan være HÅRDT!

Anmeld

7. november 2009

Barbamama

ka-ri-na skriver:

ja nemli, jeg har vænnet mig til at jeg skal kunne styre mit temperament og være saglig... men det kan være HÅRDT!

HELT VILDT!!!! Jeg skriver nogle gange : Ja nu bliver jeg nok svinet til men det må jeg så finde mig i og så bliver folk lidt mildere

Anmeld

7. november 2009

Bondepigen

Førhen blev jeg meget ophidset over det, når folk blev sådan... Men det gør jeg ikke længere. Jeg tænker, at det er dem der har et problem, men selvfølgelig, når det er andre det går ud over, så synes jeg det er synd. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.