Det er da utroligt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

864 visninger
16 svar
0 synes godt om
6. november 2009

Vinker

Jeg har lige skrevet emnet i dag "dumme dyr" og har både lagt det her i vores dejlige NS gruppe og så i "ordet er frit". Jeg plejer ellers at holde mig til vores lille gruppe og igen er jeg blevet bekræftet i at det er her jeg bør holde mig til!

Igen synes jeg tonen er hård og i den negative retning. Jeg siger ikke at de skal være enig med mig i det jeg skriver, men synes bare det er måden der tit blir skrevet på. Jeg kan godt lide en god debat, men det er bare så vigtigt at vi taler pænt til hinanden....

Er bare forundret!

Godt jeg har jer dejlige tøser herinde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2009

Dictes mor

Åh hold da helt op, jeg er glad for, at jeg ikke svarede dig derinde!

Anmeld

6. november 2009

Vinker

Majastina skriver:

Åh hold da helt op, jeg er glad for, at jeg ikke svarede dig derinde!

Jamen er det ikke utroligt? Forstår ikke hvorfor og hvordan tonen er blevet sådan? Det skræmmer mig lidt  Og på en eller anden måde får de mig til at svare tilbage i samme tone føler jeg... Ja den slags smitter!?

Anmeld

6. november 2009

Dictes mor

Det smitter nemlig rigtig meget. Jeg plejer helt at bakke ud af de diskussioner, for jeg synes ofte at tonen bliver for nedværdiende. Jeg synes bare at det er underligt, at der ikke kan svares pænt.

Anmeld

6. november 2009

Klumpe-dumpe

Ja jeg vil give jer helt ret.

Men Rikke jeg synes altså og så det kunne være mega smart med blink lys til de der dyr. Når jeg køre op til mine forældre er der også bare mega mange all over. og fasaner som er så dumme, for de flytter sig jo ikke.

Når jeg var i Canada, så var der både dårdyr og elge som kom luntende over vejen. Og jeg kan godt fortælle dig, de der elge var altså GIGA store, og hver gang jeg kørte kom de, og så stod de foran bilen og kikkede ind på mig

til dig .

Anmeld

6. november 2009

NaFe

Har lige læst tråden.... Ja de går da lidt til den må man sige.. og folk kommer med nogle virkelige unødvendige kommentar...

Øv a det skal være sådan a man ikke har lyst til a tage et emne op...

knus knus

Anmeld

6. november 2009

anna-jonas

Ved hvad du mener Rikke.........................har lige været inde og kommentere den ene af de beskeder der kom. Men synes også at man godt kunne tænke lidt over hvilken tone man skriver i. Derfor holder jeg mig også oftest herinde, hos jer piger, hvor man godt kan få en debat op at kører........................i en god og sober tone.

Knus til dig.

Anmeld

6. november 2009

Vinker

Anna-jonas skriver:

Ved hvad du mener Rikke.........................har lige været inde og kommentere den ene af de beskeder der kom. Men synes også at man godt kunne tænke lidt over hvilken tone man skriver i. Derfor holder jeg mig også oftest herinde, hos jer piger, hvor man godt kan få en debat op at kører........................i en god og sober tone.

Knus til dig.

Tak for dine ord derinde søde Mette

Anmeld

6. november 2009

Barbamama

Ja jeg bliver tit chokeret over hvor HURTIGT folk hidser sig op. Der var et indlæg hvor fok flippede helt ud over at trådstarteren havde valgt at være anonym. Godt hun var det for folk gik helt amok.... Skørt altså og nogle gange kan folk blive VILDT sure over noget hvor jeg bare tænker  Men ja hurra ENDNU EN GANG for navlestrengen

Anmeld

6. november 2009

Barbamama

Så fik jeg også en sviner. Det er der her indlæg jeg ikke kan forstå folk flipper ud over https://www.baby.dk/debat/30495pi1/ordet-er-frit/fik-lige-et-chok---------.aspx

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.