Køn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2009

Dictes mor

malucca09 skriver:

Jeg tror det er pige

Kunne se i en anden tråd at du søgte ideer til pigenavne, skal det være specielle eller gode gamle danske navne?

og så smuk en mavsi du har.

ps. har ikke glemt rådene med bl.

Jeg tror ikke, at det bliver nødvendigt med råd til pigenavne alligevel, jeg har vist efterhånden besluttet mig om Dicte til en pige og Tobias til en dreng. Dem er jeg helt vild med i hvert fald

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2009

Klumpe-dumpe

Majastina skriver:

Jeg tror ikke, at det bliver nødvendigt med råd til pigenavne alligevel, jeg har vist efterhånden besluttet mig om Dicte til en pige og Tobias til en dreng. Dem er jeg helt vild med i hvert fald

åh jeg elsker navnet Dicte. Det var også med på min top 3. Jeg stemmer i hvert fald for det navn

Anmeld

6. november 2009

Dictes mor

Og Per er også med på den, så mon ikke

Anmeld

6. november 2009

anna-jonas

Har hørt at babysam somme tider har sådan en 3d scanning på programmet.......................til en billig penge. Måske i kunne blive enige om sådan en....................til 300-400 kr.

Tror du bærer en lille Dicte under dit hjerte.

Knus Mette

Anmeld

6. november 2009

Dictes mor

Anna-jonas skriver:

Har hørt at babysam somme tider har sådan en 3d scanning på programmet.......................til en billig penge. Måske i kunne blive enige om sådan en....................til 300-400 kr.

Tror du bærer en lille Dicte under dit hjerte.

Knus Mette

Det var et godt råd, det vil jeg lige holde øje med, vi kommer nok til at komme en del i babysam i den nærmeste fremtid alligevel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.