Køn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

869 visninger
14 svar
0 synes godt om
6. november 2009

Dictes mor

Den lille var lidt blufærdig igår til scanningen, så vi fik ikke kønnet at vide, vi spurgte efter det, jeg kunne ikke vente alligevel, men den lille holdt benene helt samlet under hele scanningen, så der blev ikke givet noget hint. Men hvad tror I ud fra billederne af baby og billederne af maven?

Trine-pigen er sikker på en pige, hvad med jer andre? Jeg ved det ikke helt, og det kan godt være lidt svært at vente helt til marts alligevel.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2009

TbCp

Majastina skriver:

Den lille var lidt blufærdig igår til scanningen, så vi fik ikke kønnet at vide, vi spurgte efter det, jeg kunne ikke vente alligevel, men den lille holdt benene helt samlet under hele scanningen, så der blev ikke givet noget hint. Men hvad tror I ud fra billederne af baby og billederne af maven?

Trine-pigen er sikker på en pige, hvad med jer andre? Jeg ved det ikke helt, og det kan godt være lidt svært at vente helt til marts alligevel.

Jeg tror også på det bliver en pige.
Det må det da være, sådan en lille blufærdig en der ligger og krydser benene ;-)

Hilsen Tina (som også ventede en lille pige, og først fik det at vide i uge 32 da hun de andre gange havde ligget og krydset benene )

Anmeld

6. november 2009

Bondepigen

Jeg tror det er en lille pige....

Anmeld

6. november 2009

Dictes mor

Ja det er en lille blufærdig baby, Per var meget stolt af den, fordi man skal ikke bare sådan vise sådan noget til alle og enhver Hihi.

Anmeld

6. november 2009

Dictes mor

bondepigen skriver:

Jeg tror det er en lille pige....

Det er lidt sjovt at min baby ligner Emma på sine scanningsbilleder Jeg har hele tiden troet, at det ville blive en dreng, men jeg er begyndt at tænke pige efter at have set billederne af den lille igår, ansigtet ligner lidt en piges, men jeg ved det ikke. Ihh det bliver svært at vente så længe.

Anmeld

6. november 2009

Bondepigen

Majastina skriver:

Det er lidt sjovt at min baby ligner Emma på sine scanningsbilleder Jeg har hele tiden troet, at det ville blive en dreng, men jeg er begyndt at tænke pige efter at have set billederne af den lille igår, ansigtet ligner lidt en piges, men jeg ved det ikke. Ihh det bliver svært at vente så længe.

Ja, det er lidt sjovt. Jeg kan huske det første scanningsbillede vi fik, der syntes jeg hun havde sådan en høgenæse, så jeg blev helt nervøs på hendes vegne...  

Men til MD scanningen, som jo så ligner jeres, der var det en fin lille næse....  Der var jeg osse overbevist om, at det var en pige. Det var det jeg gættede på inden hun kunne fortælle mig at der var 95% chance for at det var en pige...

Ja, det er svært at vente, og man spekulerer som en gal over hvordan "den" mon ser ud...eller det gjorde jeg i hvert fald. Men lige pludselig har I det smukkeste lille barn i armene!!!

Anmeld

6. november 2009

Vinker

Åååh det er jo svært at sige søde  Den lille kan jo godt ligne en pige selvom det er en dreng. Jeg synes de fleste babyer er ens. Forstå mig ret; de er sådan meget unisex.... Den lille kan jo godt have dine træk selvom det er en dreng eller have Pers træk og være en pige

Når det så er sagt synes jeg også at Niklas Emil den gang lignede en dreng på billederne fra NF-skanningen (vi måtte ikke købe billeder med hjem fra MD-skanningen pga strejken) men tænkte så også at sådanne skanningsbilleder i det hele taget er meget maskuline... Ærger mig over ikke at ha flere billeder af Niklas Emil

Ja det blir spændende til marts - Overvejer du nu en kønsskanning eller? Vil sige, at havde I fået et køn afvide ved MD-skanningen så kunne I heller ikke stole 100% på det for der sker altså stadig fejl når det er så tideligt. Ååh jeg har oplevet nogle kunder i butikken der var helt rundt på gulvet fordi kønnet var det modsatte!!!

Anmeld

6. november 2009

Karo

Pyha den er svær. Nu har jeg jo en dreng og venter en lille pige, men når jeg kigger på scannings billederne kan jeg ikke se nogen forskel på dem.

Så bare for at være modsat de andre herinde, siger jeg det bliver en dreng

Anmeld

6. november 2009

Dictes mor

Vinker skriver:

Åååh det er jo svært at sige søde  Den lille kan jo godt ligne en pige selvom det er en dreng. Jeg synes de fleste babyer er ens. Forstå mig ret; de er sådan meget unisex.... Den lille kan jo godt have dine træk selvom det er en dreng eller have Pers træk og være en pige

Når det så er sagt synes jeg også at Niklas Emil den gang lignede en dreng på billederne fra NF-skanningen (vi måtte ikke købe billeder med hjem fra MD-skanningen pga strejken) men tænkte så også at sådanne skanningsbilleder i det hele taget er meget maskuline... Ærger mig over ikke at ha flere billeder af Niklas Emil

Ja det blir spændende til marts - Overvejer du nu en kønsskanning eller? Vil sige, at havde I fået et køn afvide ved MD-skanningen så kunne I heller ikke stole 100% på det for der sker altså stadig fejl når det er så tideligt. Ååh jeg har oplevet nogle kunder i butikken der var helt rundt på gulvet fordi kønnet var det modsatte!!!

Det er nemlig rigtig svært at se og gætte. Jeg vil egentlig rigtig gerne en kønsscanning, men Per vil slet ikke, så nu må jeg jo bare arbejde på at få ham overtalt.

Anmeld

6. november 2009

Klumpe-dumpe

Jeg tror det er pige

Kunne se i en anden tråd at du søgte ideer til pigenavne, skal det være specielle eller gode gamle danske navne?

og så smuk en mavsi du har.

ps. har ikke glemt rådene med bl.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.