mærkelig dag... stakkels kat og arme søde dame...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2009

Pia.

Puha sikke en historie... Minder så utroligt meget om den oplevelse min exmand var ude for den anden dag...

Han kom hjem til sig selv i søndags om eftermiddagen og kunne høre en lille kat der "græd" rigtig meget. Over i busken finder han katten som helt tydeligt har brækket ryggen (hele bagkroppen er skæv og den kan slet ikke komme frem) og den er meget forpint... Han vælger med det samme at tage den med ind og ringer 114, fordi han ikke lige anede hvad han skulle gøre. Politiet viderstiller ham så til Falck som kan komme og hente Katten... MEN 3 timer senere er katten stadig ikke hentet !!! Han ringer så igen og her mener de der er opstået en fejl.. og sender en Falck bil inden for en time siger de og heldigvis kommer de så denne her gang. Min exmand bor langt ude på landet og brugte lige tiden til at opsøge naboer m.m i nærheden for at høre om de kendte katten desværre (ja, eller heldigvis) var der ingen der savnede den lille mis...

Den var meget lille og tynd og Falck mente ikke der var meget at gøre for den lille kat.

Nå bare lige en lille historie...

Flot du tog damen og katten inden for, det syntes jeg virkelig er stort gjort af dig..

Håber du kommer dig over den grimme oplevelse...

Knus fra Pia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
mariamiss6 skriver:

Der er kun 1 filejs.... ham fra festen  og han tager bussen lige om lidt gyyyyyyys ....

Jeg skal gå 4 timer ned på mit arbejde, ligesom mange af de andre skal, det gør vi for at undgå en fyrring af 1 af os.... Jeg skal starte den 18. december fordi der er min barsel og ferie brugt op, men det er en fredag, så jeg ved ikke om vi gør et eller andet, og så jeg først starter mandagen efter...

På mit nye arbejdesskema er der faktisk kun henholdsvis 1 og 2 dage om ugen, hvor jeg skal møde så tidligt at jeg ikke selv kan aflevere, og på grund af de lave timetal, kan jeg måske også selv hente de dage jeg ikke lukker... Så det er fint nok med dp, og ellers må olde og morfar stå standby, og måske grundterne også....

Og felix starter samme sted som Bastian, den 1. december....

Det er jo kanon, når det er at de kan gå samme sted Så skal du ikke til at køre alle andre steder hen.

Glæder mig til at høre om filajsen

Anmeld

6. november 2009

ekzunz

Jeg synes bare du lyder som det rareste og mest hjælpsomme menneske i hele verden

Lyder spændende med filajsen...

Anmeld

7. november 2009

mariamiss6

Puha sikke en historie... Minder så utroligt meget om den oplevelse min exmand var ude for den anden dag...

Han kom hjem til sig selv i søndags om eftermiddagen og kunne høre en lille kat der "græd" rigtig meget. Over i busken finder han katten som helt tydeligt har brækket ryggen (hele bagkroppen er skæv og den kan slet ikke komme frem) og den er meget forpint... Han vælger med det samme at tage den med ind og ringer 114, fordi han ikke lige anede hvad han skulle gøre. Politiet viderstiller ham så til Falck som kan komme og hente Katten... MEN 3 timer senere er katten stadig ikke hentet !!! Han ringer så igen og her mener de der er opstået en fejl.. og sender en Falck bil inden for en time siger de og heldigvis kommer de så denne her gang. Min exmand bor langt ude på landet og brugte lige tiden til at opsøge naboer m.m i nærheden for at høre om de kendte katten desværre (ja, eller heldigvis) var der ingen der savnede den lille mis...

Den var meget lille og tynd og Falck mente ikke der var meget at gøre for den lille kat.

Nå bare lige en lille historie...

Flot du tog damen og katten inden for, det syntes jeg virkelig er stort gjort af dig..

Håber du kommer dig over den grimme oplevelse...

Knus fra Pia

Det var dog også en forfærdelig historie godt han ringede efter hjælp til den stakkels kat.....

jeg kommer mig skam fint over det, det er mere at jeg har ondt af den stakkels dame der ramte katten. men hn er nok også ved at være oven på igen nu...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.