Puha sikke en historie...
Minder så utroligt meget om den oplevelse min exmand var ude for den anden dag...
Han kom hjem til sig selv i søndags om eftermiddagen og kunne høre en lille kat der "græd" rigtig meget. Over i busken finder han katten som helt tydeligt har brækket ryggen (hele bagkroppen er skæv og den kan slet ikke komme frem) og den er meget forpint... Han vælger med det samme at tage den med ind og ringer 114, fordi han ikke lige anede hvad han skulle gøre. Politiet viderstiller ham så til Falck som kan komme og hente Katten... MEN 3 timer senere er katten stadig ikke hentet !!! Han ringer så igen og her mener de der er opstået en fejl.. og sender en Falck bil inden for en time siger de og heldigvis kommer de så denne her gang. Min exmand bor langt ude på landet og brugte lige tiden til at opsøge naboer m.m i nærheden for at høre om de kendte katten desværre (ja, eller heldigvis) var der ingen der savnede den lille mis...
Den var meget lille og tynd og Falck mente ikke der var meget at gøre for den lille kat. 
Nå bare lige en lille historie...
Flot du tog damen og katten inden for, det syntes jeg virkelig er stort gjort af dig..
Håber du kommer dig over den grimme oplevelse...
Knus fra Pia
Anmeld