Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
mariamiss6 skriver: Aaaaaarj hvor er du heldig.....! Hvad er det i posen øverst til venstre, og i den grønne æske nedenunder? altså hvad består dit cake decorating set af?
Aaaaaarj hvor er du heldig.....!
Hvad er det i posen øverst til venstre, og i den grønne æske nedenunder? altså hvad består dit cake decorating set af?
Det der decoration set består af 5 grund tyller, engangs sprøjteposer, en flowernail og 4 farver
Den der pose øverst er sådan nogen skabelon bogstaver som man kan skære ud efter
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Miamaja skriver: tillykke med fosdagen ('samme fosdag veninde')ja, man kan finde mange ting en hel del billigere end dyre DK. Haaber de tog nogle macaroni & Cheese med hjem til dig?
tillykke med fosdagen ('samme fosdag veninde')ja, man kan finde mange ting en hel del billigere end dyre DK. Haaber de tog nogle macaroni & Cheese med hjem til dig?
Hihi... JAaaa jeg har fået mac&cheese 35 pakker!!!
Men hun tog kun osten og ikke macaronierne med hjem, for det var for tungt i bagagen. Så 1 hel pakke med macaronier og de andre macaronier efterlod hun Så dem må jeg selv spæde til... Men YUM YUM YUM siger jeg bare
Tynen skriver: Blæret Det må virkelig krible i fingrene for at komme i gang nu
Blæret
Det må virkelig krible i fingrene for at komme i gang nu
Ja jeg har jo fundet på mine kager til min fødselsdag hehe Så nu skal det bare blive min fødselsdag
AstridM skriver: Jeg har import tilladelse til USA så hvis i mangler noget så sig da til jeg har 2 leverandøre af kageting. Smid mig en besked hvis det er
Jeg har import tilladelse til USA så hvis i mangler noget så sig da til jeg har 2 leverandøre af kageting. Smid mig en besked hvis det er
SEJT!!! Hvorfor har du det? Har du et firma? Og hvad er dit firma. Jeg vil helt bestemt skrive det bag øret
Zafir skriver: SEJT!!! Hvorfor har du det? Har du et firma? Og hvad er dit firma. Jeg vil helt bestemt skrive det bag øret
Husk og træk vejret
Men smart ser det ud og du er jo bare super god til at lave kager, så glæder mig til at se resultaterne
Stumpen skriver: Husk og træk vejret Men smart ser det ud og du er jo bare super god til at lave kager, så glæder mig til at se resultaterne
Altså de der ting jeg har fået mig, er ting som jeg har ønsket mig, for at gøre nogen af de der ting jeg gerne vil lave endnu federe
Men jeg skal selvfølgelig nok ligge billeder op
Jeg har et kvindenetværk hvor jeg sælger mærkevarer til lagersalgpriser.
du siger bare til
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128