SÅ må jeg altså blære mig en anelse :P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.500 visninger
16 svar
0 synes godt om
5. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg er lige kommet hjem til mine forældre og min fars kone har jo været i THE STATES Og købt min fødselsdagsgave - som tidligere skrevet. Og hun kunne altså ikke vente, fordi hun mente at jeg jo skulle bruge min gave til min fødselsdag hehehe...

Så selvom jeg altså ikke er 'sådan en', som normalt åbner gaver inden min fødselsdag, så har jeg altså fået den idag, 23 dage før min fødselsdag...

Så jeg må så lige blære mig lidt og for hulen i bulen, det kan jo faktisk betale en tur til USA at købe kage-ting derovre. Vivi sagde at det kostede under 1/3 derovre.

COOOL...

Så kig lige her:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2009

ekzunz

Det er snyyyyyyyyd......! Jeg vil os' ha....

Tror ski jeg booker et fly snart og plynder en kage-bage-butik og en Pottery-Barn....

Og hov forresten - tillykke med gaven...

Anmeld

6. november 2009

mariamiss6

Aaaaaarj hvor er du heldig.....!

Hvad er det i posen øverst til venstre, og i den grønne æske nedenunder? altså hvad består dit cake decorating set af?

Anmeld

6. november 2009

mariamiss6

Znuzke skriver:

Tror ski jeg booker et fly snart og plynder en kage-bage-butik og en Pottery-Barn....

og hvad laver du i canal digital magasinet?????

Anmeld

6. november 2009

Miamaja

tillykke med fosdagen ('samme fosdag veninde')ja, man kan finde mange ting en hel del billigere end dyre DK. Haaber de tog nogle macaroni & Cheese med hjem til dig?

Anmeld

6. november 2009

Miamaja

Znuzke skriver:

haha.. Ja det maa du!  jeg ELSKER bare det potterybarn stads saa min mand er begyndt at gemme deres katalog vaek naar det kommer med posten!!

Anmeld

6. november 2009

Tynen

Blæret

Det må virkelig krible i fingrene for at komme i gang nu

Anmeld

6. november 2009

ekzunz

mariamiss6 skriver:

og hvad laver du i canal digital magasinet?????

Jamen vi er da test-familie....så der er et fint billede af os og vores store fjernsyn...

Anmeld

6. november 2009

AstridM

Jeg har import tilladelse til USA så hvis i mangler noget så sig da til jeg har 2 leverandøre af kageting. Smid mig en besked hvis det er

Anmeld

6. november 2009

SaNiNa

nej hvor fed en gave... tror altså heller ikke jeg kunne vente med at åbne pakken.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.