Jeg kan ikke finde ud af om min mavefornemmelse bare er helt off.
Jeg hentede min dreng i børnehaven i dag og kunne ikke finde ham.
Pædagog havde set ham centralt på legepladsen for ikke længe siden, de andre børn vidste ikke hvor han var. (Stor legeplads). Jeg gik en runde, men kunne ikke finde ham, og gik ind og pakkede hans ting , gik ud igen og kunne stadig ikke finde ham, går så op af en bakke og på siden af bakken (hvor man ikke kan se fra den centrale del) er der en buks jeg kan høre stemmer fra og tænker i første omgang at det er nogen børn som leger der. Går tættere på og kan høre en mand og min dreng snakke sammen inde i busken. Jeg kalder på min dreng og han kommer ud efterfulgt af den mandelig pædagog, ingen andre børn.
Jeg spørger han efterfølgende i bilen (ret opmærksom på ikke ledende spørgsmål,) hvad legede dig og x inde i busken? Ikke noget han fulgte bare efter mig
Det er ikke en min dreng snakker om hjemme, han er lige kommet i børnehaven efter sommerferien (den voksne) og heller ikke en som henvender sig til mig som forældre.
Jeg ville slet ikke have den dårlige mavefornemmelse hvis det havde været en kvinde, men jeg må indrømme at jeg synes det er mærkeligt, men ønsker da heller ikke at lave en mistanke om noget der måske ikke er der og synes også at det er forfærdeligt at man som mand ikke kan arbejde med børn uden at skulle tænke over hvad man gør, men jeg ville personligt ikke selv som mandlige pædagog gå så afskærmet med kun et enkelt barn
Anmeld
Citér