Har du været ramt af H1N1 som gravid ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2009

LineD

T231109 skriver:

Nu har jeg 39.0 i feber... :/ men orker næsten ikk at rejse med bus til vagtlægen alene

Vil du så få måsen afsted søde!!

Er der ikke en venlig sjæl der kan køre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2009

baby2010

T231109 skriver:

Nu har jeg 39.0 i feber... :/ men orker næsten ikk at rejse med bus til vagtlægen alene

Nu må du tage dig sammen og få ringet til vagtlægen - det kan gå ud over dit barn - toughen up! - selvfølgelig kærligt ment, men jeg tror dine beslutninger lige nu kan få følger for dig og dit barn resten af jeres liv. Tag en taxi, gør hvad der skal til

Anmeld

5. november 2009

Smukkert

LineD skriver:

Vil du så få måsen afsted søde!!

Er der ikke en venlig sjæl der kan køre?

Har fået en tid 19:40.. en veninde kører mig.. Men det er nok for sent af behandle med det der halløj.. han vil dog gerne se om der var andet der var årsag til min feber.

Anmeld

5. november 2009

LineD

T231109 skriver:

Har fået en tid 19:40.. en veninde kører mig.. Men det er nok for sent af behandle med det der halløj.. han vil dog gerne se om der var andet der var årsag til min feber.

Det lyder super! Hellere være på den sikre side!

Anmeld

5. november 2009

Ni-ko-li-ne

god tur, jeg håber på det bedste!!

god bedring

Anmeld

5. november 2009

Smukkert

Så har jeg været afsted og er blevet podet for influenza a.. De kan dog ikke se resultaterne med det samme.
De havde ik det der termiflu hjemme, så kan hente det på apoteket imorgen. Det skal helst tages hurtigst muligt, men pyt... Jeg henter det imorgen og tager chancen selvom det ikke vides 100% hvordan det påvirker fosteret. Jeg er så langt henne nu at jeg ikke tror det kan skade ham.

Hvis det er influenza A jeg har, så vil jeg vaccineres når jeg er blevet rask, hvis jeg når det, for jeg vil ikke opleve denne her sygdom en gang til med en nyfødt.

Anmeld

5. november 2009

oo

bliver man ikke resistent når man har haft den een gang? eller er det kun min krop der virker sådan?

Anmeld

5. november 2009

Smukkert

Tjuhl skriver:

bliver man ikke resistent når man har haft den een gang? eller er det kun min krop der virker sådan?

Ikke med A og B typer influenza

Anmeld

5. november 2009

oo

T231109 skriver:

Ikke med A og B typer influenza

nåh okay! ja jeg ved ikke ret meget om sygdom, jeg blir aldrig syg. heller ikke bare snotnæset om vinteren. så det er jo dejligt

Rigtig god bedring! og så håber jeg absolut ikke du rammes af sygdom når du står som nybagt mor!!!

Anmeld

5. november 2009

Vingummien

T231109 skriver:

Tanken har strejfet mig, men føler mig pludselig som hypokonder når man bliver mødt på den måde :/.

En hypokoner er en der hele tiden finder nye ting at personen mener at fejle, du kommer jo med det samme problem hver gang.

Har været der med mine ben og holdte fast i det og følte mig også som en hypokoner men endte jo med at jeg skal have medicin hver dag.

Så ring til vagt lægen og forklar hvordan du har det og du er så nervøs og har haft det i flere dage nu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.