Jeg har født begge mine hjemme og har haft mega gode oplevelser med det begge gange. Det er så roligt og udramatisk synes jeg
Hvis du har lyst til at læse beretninger kan jeg anbefale dig at finde facebooksiden for hjemmefødselsordning sjælland (også selvom du måske ikke hører til i den region), der er en masse beretninger.
Anmeld
Citér