Nå en lille status 
Jeg endte med at få 2 omgang mtx medicinsk behandling. Da det ikke faldt nok til at starte med. Men selv om mit hcg faldt flot fra 13000 - 12000- 10000-8700-4800-1800 så endte jeg med at få mange smerter. Mandag kom jeg ind for ekstra tjek. Der kunne de se lidt blødning. Men der gik smerterne lidt over fra en 7-8 til en 4er. Så blev jeg sendt hjem. Disse smerter forsat egentlig omkring 2-4 stk hele aftenen og hele morgenen. Jeg tog på job, da jeg skulle til sygefraværssamtale
og passede mit job. Da min sidste time er overstået kan jeg mærke det tager til igen. Og det blev igen meget ømt. 7er. Jeg ringer ind. De beder mig møde op kl 16 på fødegangen. Derinde venter vi i 5 timer, da der kom noget mere akut ind. De scanner mig og efter scanningen bliver jeg simpelthen så dårlig og bliver bleg. Mit hæmoglobin falder . Jeg fik afvide at jeg ikke var akut nok til at komme forrest i rækken. Men jeg var for dårlig til at blive sendt hjem.
Til slut ender jeg i nat med at blive opereret. De fandt graviditeten i min venstre æggeleder og den var ved at briste og lækkede blod. De fjernede den.
Her efter operationen har jeg det så meget bedre end jeg havde de dage op til
Anmeld
Citér