Mulig spontan abort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april

Kis92

Profilbillede for Kis92

Jeg krydser fingre for dig Jeg fandt selv den tid hvor man ikke viste om man var "købt eller solgt" rigtig svær at være i, så jeg vil lige også sende en krammer til dig

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april

Blablaa

Profilbillede for Blablaa
Kis92 skriver:

Jeg krydser fingre for dig Jeg fandt selv den tid hvor man ikke viste om man var "købt eller solgt" rigtig svær at være i, så jeg vil lige også sende en krammer til dig

Tak  

Blødningen stoppede i dag. 

Testen er fra i formiddags. 

Jeg har en sidste test hjemme, så er det slut. Og en tid onsdag til en ny scanning. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

23. april

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 4 + en engel

Med så fin en test kan jeg ikke forestille mig at den ikke er der

Anmeld Citér

25. april

Blablaa

Pletblødningen kommer og går. I dag tog jeg den sidste test. Og må bare tro på at det går som det skal lige nu. 

Der er lang tid til onsdag. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

29. april

Blablaa

Det forblev en PUL. Mit hcg var i dag 8700 og jeg har fået en medicinsk abort 

Anmeld Citér

30. april

Kis92

Profilbillede for Kis92
Blablaa skriver:

Det forblev en PUL. Mit hcg var i dag 8700 og jeg har fået en medicinsk abort 

Øv det er jeg ked af at læse.. kæmpe krammer til dig  

Anmeld Citér

20. maj

Blablaa

Nå en lille status

Jeg endte med at få 2 omgang mtx medicinsk behandling. Da det ikke faldt nok til at starte med. Men selv om mit hcg faldt flot fra 13000 - 12000- 10000-8700-4800-1800 så endte jeg med at få mange smerter. Mandag kom jeg ind for ekstra tjek. Der kunne de se lidt blødning. Men der gik smerterne lidt over fra en 7-8 til en 4er. Så blev jeg sendt hjem. Disse smerter forsat egentlig omkring 2-4 stk hele aftenen og hele morgenen. Jeg tog på job, da jeg skulle til sygefraværssamtale og passede mit job. Da min sidste time er overstået kan jeg mærke det tager til igen. Og det blev igen meget ømt. 7er. Jeg ringer ind. De beder mig møde op kl 16 på fødegangen. Derinde venter vi i 5 timer, da der kom noget mere akut ind. De scanner mig og efter scanningen bliver jeg simpelthen så dårlig og bliver bleg. Mit hæmoglobin falder . Jeg fik afvide at jeg ikke var akut nok til at komme forrest i rækken. Men jeg var for dårlig til at blive sendt hjem.

Til slut ender jeg i nat med at blive opereret. De fandt graviditeten i min venstre æggeleder og den var ved at briste og lækkede blod. De fjernede den. 

Her efter operationen har jeg det så meget bedre end jeg havde de dage op til

Anmeld Citér

20. maj

Anonym

Blablaa skriver:

Nå en lille status

Jeg endte med at få 2 omgang mtx medicinsk behandling. Da det ikke faldt nok til at starte med. Men selv om mit hcg faldt flot fra 13000 - 12000- 10000-8700-4800-1800 så endte jeg med at få mange smerter. Mandag kom jeg ind for ekstra tjek. Der kunne de se lidt blødning. Men der gik smerterne lidt over fra en 7-8 til en 4er. Så blev jeg sendt hjem. Disse smerter forsat egentlig omkring 2-4 stk hele aftenen og hele morgenen. Jeg tog på job, da jeg skulle til sygefraværssamtale og passede mit job. Da min sidste time er overstået kan jeg mærke det tager til igen. Og det blev igen meget ømt. 7er. Jeg ringer ind. De beder mig møde op kl 16 på fødegangen. Derinde venter vi i 5 timer, da der kom noget mere akut ind. De scanner mig og efter scanningen bliver jeg simpelthen så dårlig og bliver bleg. Mit hæmoglobin falder . Jeg fik afvide at jeg ikke var akut nok til at komme forrest i rækken. Men jeg var for dårlig til at blive sendt hjem.

Til slut ender jeg i nat med at blive opereret. De fandt graviditeten i min venstre æggeleder og den var ved at briste og lækkede blod. De fjernede den. 

Wow! Sikke en omgang. Ønsker dig god bedring oven på sådan en oplevelse 

Anmeld Citér

21. maj

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Blablaa skriver:

Nå en lille status

Hold da op sikke en vild oplevelse

Jeg ønsker dig rigtig god bedring og kæmpe krammer

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.