Mulig spontan abort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

638 visninger
14 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. april

Blablaa

Profilbillede for Blablaa

Hej. Her til aften blev jeg ramt af kvalme.

Har været lidt Moody de sidste par dage. 

Sagen er jeg d. 9 tager en test negativ. D 10 får jeg min menstruation. 

Blødte kraftigt i 2 dage som normalt. Så stilnede det af, en rigtig blødning. Nu er det 2 dage siden min blødning stoppede helt og jeg pletblødtr igen i dag. Mit underliv har forsat været øm . Og jeg fik som sagt kvalme. Jeg tog en test og den var positiv. Så er næsten ikke i tvivl om en spontan abort. Men jeg er alligevel så forvirret. 

Har i prøvet lignende?

Ved min sidste spontane abort blødte jeg i længere tid. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april

Blablaa

Blablaa skriver:

Hej. Her til aften blev jeg ramt af kvalme.

Har været lidt Moody de sidste par dage. 

Sagen er jeg d. 9 tager en test negativ. D 10 får jeg min menstruation. 

Blødte kraftigt i 2 dage som normalt. Så stilnede det af, en rigtig blødning. Nu er det 2 dage siden min blødning stoppede helt og jeg pletblødtr igen i dag. Mit underliv har forsat været øm . Og jeg fik som sagt kvalme. Jeg tog en test og den var positiv. Så er næsten ikke i tvivl om en spontan abort. Men jeg er alligevel så forvirret. 

Har i prøvet lignende?

Ved min sidste spontane abort blødte jeg i længere tid. 

Testene bliver ved med at være positive. Så ringer til lægen i morgen.

Anmeld Citér

20. april

Kis92

Profilbillede for Kis92

Jeg krydser fingre for dig Min erfaring med blødning i graviditeten, er dårlig, hvor graviditetstest var positive længe efter. Men der er jo folk der har blødninger, hvor det ikke ender trist (Jeg er selv fra sådan en graviditet) Den spæde start i graviditeten kan være hård, med en lang ventetid hvor man ikke ved om man for bliver gravid eller om det går til grunde Jeg ønsker dig al mulig held og lykke, det er ikke en sjov situation at stå i

Anmeld Citér

20. april

Blablaa

Kis92 skriver:

Jeg krydser fingre for dig Min erfaring med blødning i graviditeten, er dårlig, hvor graviditetstest var positive længe efter. Men der er jo folk der har blødninger, hvor det ikke ender trist (Jeg er selv fra sådan en graviditet) Den spæde start i graviditeten kan være hård, med en lang ventetid hvor man ikke ved om man for bliver gravid eller om det går til grunde Jeg ønsker dig al mulig held og lykke, det er ikke en sjov situation at stå i

Tak jeg har jo også selv dårlig erfaring.

Første gang fra en graviditet udenfor livmoderen og en spontan abort. Vi håber på det bedste, men jeg har en kæmpe frygt siddende i mig. 

Anmeld Citér

20. april

Blablaa

Mit hcg var på 410. Så skal ringe til lægen i morgen og høre om vi skal have et opfølgende blodprøve.  Og høre hvad nu. 

Anmeld Citér

21. april

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Har du en ide om, hvor langt du er henne? HCG på 400 svarer til et sted i uge 4+. Men som du også antyder, er det svært at bruge en enkelt prøve til noget, og du må have en ny test for at se om det stiger eller falder. 

Jeg har heller ikke god erfaring med blødning i graviditeten, men der er jo nogen, der bløder som en normal menstruation og alligevel går hele vejen. 

Jeg krydser fingre for dig

Anmeld Citér

22. april

Blablaa

Pt er min graviditet en pul. De fandt ingenting. Mit hcg var steget til 880. Og jeg er begyndt at bløde. Jeg har affundet mig med at det er en spontan abort. De ringer nok først i morgen med en plan. 

Anmeld Citér

22. april

Blablaa

De ringede i dag. Da mit hcg var steget normalt, skal jeg se det an en uge og få en ny scanning. Får jeg akut smerter eller stærk blødning skal jeg kontakte dem. Den "pletblødning" (det bløder kun når jeg tørrer mig) jeg har haft i dag, var de ikke bekymret for. 

Anmeld Citér

22. april

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

Forsigtigt tillykke

Anmeld Citér

22. april

Blablaa

Lillehjerte skriver:

Har du en ide om, hvor langt du er henne? HCG på 400 svarer til et sted i uge 4+. Men som du også antyder, er det svært at bruge en enkelt prøve til noget, og du må have en ny test for at se om det stiger eller falder. 

Jeg har heller ikke god erfaring med blødning i graviditeten, men der er jo nogen, der bløder som en normal menstruation og alligevel går hele vejen. 

Jeg krydser fingre for dig

Min sidste menstruation var 6 marts eller20april. Mistænker jeg havde en sen ÆL i marts. 21-28 i den periode.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.