Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Det må være en rigtig svær og hård situation du er i. Jeg kan godt forstå at du er ked af det og såret. Det gør altid ondt i blive slået op med uanset årsagen. Det lyder til at i er vokset forskellige retninger og din mand har besluttet sig for at religion er en dealbreaker for ham. Det må han godt og det betyder ikke at han ikke elsker dig. Man kan godt elske en, men vide at man desværre ikke længere kan være glade sammen. Det han gør er faktisk at sætte dig fri og ham selv. Også selvom det er smertefuldt.
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mariposa26 skriver: Det må være en rigtig svær og hård situation du er i. Jeg kan godt forstå at du er ked af det og såret. Det gør altid ondt i blive slået op med uanset årsagen. Det lyder til at i er vokset forskellige retninger og din mand har besluttet sig for at religion er en dealbreaker for ham. Det må han godt og det betyder ikke at han ikke elsker dig. Man kan godt elske en, men vide at man desværre ikke længere kan være glade sammen. Det han gør er faktisk at sætte dig fri og ham selv. Også selvom det er smertefuldt.
Kan ikke forstår at han fordi han ikke kan klare religiøse partner at han bliver så voldsom koldt at jeg umuligt kan genkende ham
men ja kan ikke gør noget andet at vi må gå hver til sit.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128