Kæresten vil ikke være sammen hvis jeg får tatoveringer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

I går kl. 12:00

LolaDk

Profilbillede for LolaDk
Anonym skriver:

jeg elsker tatoveringer. Jeg har mange. Og jeg går og tænker over det ene ben skal tatoveres. 
tatoveringer er jo en smagsag og jeg er vild med det. Og nogle er jo ikke. 
Min forholdsvis nye kæreste er ikke, han har ingen og han ved alle dem jeg har. Han har altid ignoreret dem, aldrig nævnt noget om dem jeg har. Og han har flere gange givet udtryk for det ikke er noget for ham og at han ikke synes tatoveringer er flotte. Og det er helt okay. Men i dag sagde jeg så jeg havde tænkt at få benet.  Han sagde at han synes det var en rigtig dårlig ide og at det ikke er noget for ham
jeg spørg så i sjov, om han så ikke vil være sammen mere hvis jeg da får det. Til dette svarede han ja, så vil han ikke være sammen mere. 

jeg blev lidt paf. Hvordan skal jeg forholde mig? Jeg synes det var tarveligt at sige. Han ved hvem jeg er og han vidste jeg havde tatoveringer da vi fandt sammen og jeg har aldrig lagt skjul på jeg ikke ville have flere

Gå fra ham. Han skal ikke bestemme over din krop. Det er kæmpe Red Flag og for mig starten på kontrol over dig. 

han vidste fra start at du var til tatoveringer. Så skulle han have holdt sig væk allerede der hvis han er så stor modstander 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

I går kl. 14:37

Minime2018

Profilbillede for Minime2018
LolaDk skriver:

Gå fra ham. Han skal ikke bestemme over din krop. Det er kæmpe Red Flag og for mig starten på kontrol over dig. 

han vidste fra start at du var til tatoveringer. Så skulle han have holdt sig væk allerede der hvis han er så stor modstander 

Det har da intet med kontrol at gøre. Han kan ikke lide tatoveringer og hvis han synes det er turnoff er den da ikke længere. 

Anmeld Citér

I går kl. 14:42

LolaDk

Profilbillede for LolaDk
Minime2018 skriver:

Det har da intet med kontrol at gøre. Han kan ikke lide tatoveringer og hvis han synes det er turnoff er den da ikke længere. 

Det er så din holdning. Min er den jeg har beskrevet. 

Anmeld Citér

I går kl. 15:02

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
Minime2018 skriver:

Men man må åbenbart ikke sige sin mening, og hvad man tænder på/ikke tænder på, for så er man kontrollerende

Anmeld Citér

I går kl. 15:34

Minime2018

Profilbillede for Minime2018
Unicorn1 skriver:

Men man må åbenbart ikke sige sin mening, og hvad man tænder på/ikke tænder på, for så er man kontrollerende

Jeg får lyst til at sige rigtig meget om blege  skinkeben der er tildækket med tatoveringer. Måske en flot “unik” blomsterranke fra ankel til hofte, og så lige et “sexet” strømpebånd for at være lidt fræk. Og så kan den altomfattende tattoo få prikken over i’et med et billede af børnene under hver balle samt den afdøde hund på læggen. chihuahuaen kan måske få en plads på anklen. Hvis der ellers er mere bar hud tilbage. Og gud nåde og trøste hvis partneren finder det usexet...  

Jeg kan lige se det for mig.

Men det er bare min holdning, ligesom andre har nogle andre holdninger til det og meget andet. 

Ps: ja jeg fik selv amagernummerpladen i sin tid. Glad for jeg ikke behøver se på den selv.

Anmeld Citér

I går kl. 22:30

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Minime2018 skriver:

Jeg får lyst til at sige rigtig meget om blege  skinkeben der er tildækket med tatoveringer. Måske en flot “unik” blomsterranke fra ankel til hofte, og så lige et “sexet” strømpebånd for at være lidt fræk. Og så kan den altomfattende tattoo få prikken over i’et med et billede af børnene under hver balle samt den afdøde hund på læggen. chihuahuaen kan måske få en plads på anklen. Hvis der ellers er mere bar hud tilbage. Og gud nåde og trøste hvis partneren finder det usexet...  

Jeg kan lige se det for mig.

Men det er bare min holdning, ligesom andre har nogle andre holdninger til det og meget andet. 

Ps: ja jeg fik selv amagernummerpladen i sin tid. Glad for jeg ikke behøver se på den selv.

Men hvorfor har du brug for at ty til nedsættende og latterliggørende beskrivelser af tatoveringer på dette tidspunkt (og overhovedet) i debatten her? Eller - hvad berettiger, at det skal ind i diskussionen? 
Det er bestemt relevant at spørge til/udfordre påstanden om, at der er tale om forsøg på kontrol. Men springet fra dét og til blege skinkeben med diverse tatoveringer kan jeg slet ikke følge - tværtimod flytter det fuldstændigt fokus til noget usagligt og inderligt subjektivt. 

Selv er jeg ikke fan af tatoveringer, omend det ikke er noget, jeg har voldsomme følelser eller tanker omkring. Jeg ville dog virkelig aldrig formulere mig så nedladende om andres udseende, smag og valg. Man kan da sagtens bare anskueliggøre kærestens indstilling ved at formulere, at han (og man) ikke synes, det er spor pænt eller tiltrækkende. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.