Minime2018 skriver:
Jeg får lyst til at sige rigtig meget om blege skinkeben der er tildækket med tatoveringer. Måske en flot “unik” blomsterranke fra ankel til hofte, og så lige et “sexet” strømpebånd for at være lidt fræk. Og så kan den altomfattende tattoo få prikken over i’et med et billede af børnene under hver balle samt den afdøde hund på læggen. chihuahuaen kan måske få en plads på anklen. Hvis der ellers er mere bar hud tilbage. Og gud nåde og trøste hvis partneren finder det usexet...
Jeg kan lige se det for mig.
Men det er bare min holdning, ligesom andre har nogle andre holdninger til det og meget andet.
Ps: ja jeg fik selv amagernummerpladen i sin tid. Glad for jeg ikke behøver se på den selv. 
Men hvorfor har du brug for at ty til nedsættende og latterliggørende beskrivelser af tatoveringer på dette tidspunkt (og overhovedet) i debatten her? Eller - hvad berettiger, at det skal ind i diskussionen?
Det er bestemt relevant at spørge til/udfordre påstanden om, at der er tale om forsøg på kontrol. Men springet fra dét og til blege skinkeben med diverse tatoveringer kan jeg slet ikke følge - tværtimod flytter det fuldstændigt fokus til noget usagligt og inderligt subjektivt.
Selv er jeg ikke fan af tatoveringer, omend det ikke er noget, jeg har voldsomme følelser eller tanker omkring. Jeg ville dog virkelig aldrig formulere mig så nedladende om andres udseende, smag og valg. Man kan da sagtens bare anskueliggøre kærestens indstilling ved at formulere, at han (og man) ikke synes, det er spor pænt eller tiltrækkende.
Anmeld
Citér