Jeg tror virkelig, at jeg har - men da jeg allerede venter på at blive udredt for autisme, så tør jeg næsten ikke nævne det andet for min læge også - føler bare, at jeg prøver at være "med på moden".
Men mine tanker er ofte kaotiske. Jeg har mange hobbies, som jeg brænder vildt meget for i en måned og så lægger jeg dem væk igen i 3 år og så er jeg pludselig vild med dem igen, køber for 2000 kr. ting til den og gemmer det væk igen.
Så får jeg en idé til at flytte om på møblerne og så skal det være HER OG NU! Og jeg bliver fuld af energi - også selvom det er kl. 19 om aftenen og så skal jeg lige i Netto og købe for 350 kr. af de smarte spotvarer, som bare lige passer ind, når møblerne står på en ny måde osv.
Omvendt, så kan jeg næsten ikke komme i gang med planlagte opgaver, som f.eks. at male køkkenbordet. Det har taget mig et halvt år og jeg har også nogle hylder, der har stået i et par år efterhånden.
Kombineret med autisme, hvor intet må ændre sig og alt skal være det samme hver dag, så er det en crazy kombi!!
Jeg har heller aldrig formået at finde et fuldtidsarbejde, kan maks klare en 10-15 timer...
Men min kæreste har diagnosticeret ADHD. Han har prøvet medicin, men det gjorde ham meget trist, så han stoppede igen - han kunne måske prøve at andet mærke, men det fravalgte han...
Jeg har desværre også angst og depressioner som følge af ovenstående og jeg er ordineret Sertralin, men tør ikke tage det!!! Sidst fik jeg så mange bivirkninger, at jeg ikke engang kunne give det en chance, men stoppede efter en uge.
Hvordan har du fået din mistanke?
Anmeld
Citér