Ny kæreste har fødselsdag. Hjælp til gave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september

Aalborgtøsen

Profilbillede for Aalborgtøsen

Jeg ville helt klart også give ham et gavekort til en oplevelse, I kunne få sammen. Om det så skal være til en restaurant, biografen, museum, koncert eller noget aktivt, der kender du dig selv og ham bedst. 

Held og Lykke med kærligheden. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar. Kan jeg spørge om han vil med ind og se en koncert ? Og så giver jeg hvis det giver mening. Han fortæller stadig han intet ønsker sig og jeg synes ikke han er nem at komme ind på.
Jeg når ikke at se ham før 10 dage efter hans fødselsdag pga han skal holde den med hans familie og efter tager han igen på ferie. Hvad havde du gjort ??

Anmeld Citér

11. september

KmLarsen1

Profilbillede for KmLarsen1

Du kan sagtens give ham billetter til en koncert . 

Hvis det var mig, så havde jeg skrevet et sødt kort til ham, og givet det ham, så han kan åbne det på sin fødselsdag og skrevet, at han var inviteret til middag hjemme hos dig den og den dato (når I ser hinanden efter fødselsdagen ) og menuen stod på hjemmelavet sushi/pasta Bolognese /vietnamesiske forårsruller (eller hvad du nu kan lide) og dessert. (fx varm brunsviger med is ). Det er sødt, betænksomt, ikke for krævende for nogen parter. 

Du skal ikke spørge om mere, hvad han ønsker sig. Det er jo ikke ham, som skal bestemme, hvad du skal give ham. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.