Ny kæreste har fødselsdag. Hjælp til gave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.753 visninger
12 svar
7 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. august

Anonym trådstarter

Hej

min nye (måske)kæreste har fødselsdag om få dage og jeg er ikke god til at finde på gave ideer han er manden der har alt, ellers køber han det bare jeg kan ikke få mig selv til at give ham “ingenting” og jeg er så utrolig flov over at skulle give ham en “lille dum” ting 

har du en/nogle ideer der kan hjælpe mig lidt ? Samtidig med det, så er det meget nyt mellem os og jeg ved ikke helt endnu hvad han helt præcist er til

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Gavekort til restaurant og eller en oplevelse med dig? 

Anmeld Citér

30. august

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Gavekort til restaurant og eller en oplevelse med dig? 

Ham og hans familie/venner er sådanne mennesker der går på de dyre restauranter som mash, danglater (staves) mm og spiser. De dyre steder har aldrig sagt mig noget, og har aldrig prøvet det OG jeg har heller ikke råd til det. Så vil føle mig lidt malplaceret hvis jeg giver ham en restaurant oplevelse jeg har råd til

har du en anden ide

Anmeld Citér

31. august

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Ham og hans familie/venner er sådanne mennesker der går på de dyre restauranter som mash, danglater (staves) mm og spiser. De dyre steder har aldrig sagt mig noget, og har aldrig prøvet det OG jeg har heller ikke råd til det. Så vil føle mig lidt malplaceret hvis jeg giver ham en restaurant oplevelse jeg har råd til

har du en anden ide

Ja det er lige en anden prisklasse. 
Har han nogle hobbyer eller sport han går til hvor du kan give noget til det? 
eller hvad med vinsmagning? 

Anmeld Citér

31. august

Anonym

har du en anden ide

Bavette og Boullion er lækre steder der ikke koster en formue og som også er elsket af folk det går på dyre restauranter.

når det er sagt så skal du overveje hvordan du vil have det i et forhold hvor du måske lidt allerede føler du skal leve op til noget du ikke er vant til eller har lyst til. At gå på fine restauranter og flotte sig er ikke nødvendigvis fint eller noget der gør folk til noget særligt. Tværtimod. Måske det er noget du kan blive træt af på sigt hvis det er for materialistisk eller overfladisk. 

Anmeld Citér

31. august

Anonym

I er ikke kærester endnu og du er alligevel flov over at komme med en gave, som ikke er god nok. Det bliver et langt forhold, hvis du allerede nu skrubler over om du og gaver er gode nok for ham. 

Når det er så nyt så ville jeg holde det helt lowkey; en t-shirt, pæne strømper, en bog, plakat eller lignende i den dur. Falder det ikke i god jord, så ville jeg løbe langt væk fra ham. Han skal være i stand til at sætte pris på opmærksomheden og ikke værdien. 

Anmeld Citér

1. september

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

Ej stop lige. Hun vil jo bare gerne give ham en god gave. Det er da mega svært i et nyt forhold at finde en god gave og man vil da gerne give noget han bliver glad for?

min mand er præcis som din kæreste. Jeg gav ham som første fødselsdagsgave et brev hvor jeg skrev hvad jeg følte for ham, og et armbåndsur jeg synes var pænt og ville klæde ham. 
det er slet ikke så dyrt et ur som de andre han har men snart 10 år efter går han stadig med det og er meget glad for det, fordi han fik det af mig

Anmeld Citér

10. september

Anonym trådstarter

Jeg har spurgt ham hvad han ønsker sig. Men han svare ikke noget og gider ikke komme med en eneste lille ting.

hvad havde I gjort ??

Anmeld Citér

10. september

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
Anonym skriver:

Jeg har spurgt ham hvad han ønsker sig. Men han svare ikke noget og gider ikke komme med en eneste lille ting.

hvad havde I gjort ??

Givet ham et hjemmelavet gavekort med forskellige aktiviteter på (massage, hjemmelavet middag, en oplevelse fx lazertag eller noget) 

Eller også havde jeg bare lavet en romantisk middag for ham med evt. Massage efterfulgt (og så kan man jo altid komme til at masserer længere og længere sydpå

Anmeld Citér

10. september

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Eller også er der de der oplevelser såsom at køre med racer- eller sportsbil, hvis han fx er til det og det ikke bliver for dyrt for dig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.