Tryghedsscanning i morgen puha...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2009

Tvilling

Godmorgen.

Uha jeg er nervøs har ikke lukket et øje i nat. Jeg tror jeg kommer til at  uanset hvad i dag. Både positiv og negativ besked. Yderme hvis det viser sig at være positiv . Hvorfor gør mit bækken/underliv så SÅ ondt.

Skriver senere. Knuzz

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2009

Tulle28

Krydser fingre og sender masser af positive tanker til dig

Knus Tulle

Anmeld

6. november 2009

Karo

Tvilling skriver:

Godmorgen.

Uha jeg er nervøs har ikke lukket et øje i nat. Jeg tror jeg kommer til at  uanset hvad i dag. Både positiv og negativ besked. Yderme hvis det viser sig at være positiv . Hvorfor gør mit bækken/underliv så SÅ ondt.

Skriver senere. Knuzz

Jeg kan godt forstå at du vil blive berørt uanset resultatet idag.

Jeg vil krydse alt hvad jeg kan for dig idag.

Held og Lykke

Katja

Anmeld

6. november 2009

FrkC

Tvilling skriver:

Godmorgen.

Skriver senere. Knuzz

for at alt er helt i orden..

Kæmpe  til dig !!

Anmeld

6. november 2009

MORJESPERSEN

Tvilling skriver:

Godmorgen.

Skriver senere. Knuzz

Held og Lykke i dag

Anmeld

6. november 2009

Tvilling

Hej allesammen

Jamen det gik bare SÅ godt til scanning. Fatter ikke en brik, men nu er det også første gang jeg er gravid. Smerterne jeg har er en del af mig og min skade på bækkenet. Den bette har det godt og hjertet slår lystigt derud af. Fik et billede med hjem og fik flyttet min termin fra som har været fra 11 juni -17 juni. Til den 12 juni som er min fødselsdag.... Og det vil sige jeg er 8+4 i dag udfra hun målte spunken som hun kaldte det. Uha jeg hylede men var også noget overrasket. Jeg fik en god snak med lægen, som så kunne "trøste" mig med at hvis jeg gerne ville have kvalmen og brystspændningerne tilbage, kunne det godt komme igen. Men nej tak siger jeg da... . Skal så nu bare have en snak med mit arbejde om gernerne, da der endnu ikke er belæg for at sygemelde mig pga spunken. Men jeg skal selvfølgelig passe på mig selv, så hun anbefalede at jeg fik en snak med arbejdet om opgaver jeg evt kunne fritages fra. hmm.. Har et tungt arbejde. Så det er jeg lidt spændt på. Nedsat arbejde pga gerner, men ikke en sygemelding...

Takker for alle og . Det er lidt sjovt at have et billede. Så er det spændende med doubletest og NF. Men nu er der ro på. God weekend til jer alle

Stort fra en glad Tvilling

Anmeld

6. november 2009

FrkC

Tvilling skriver:

Hej allesammen

Jamen det gik bare SÅ godt til scanning. Fatter ikke en brik, men nu er det også første gang jeg er gravid. Smerterne jeg har er en del af mig og min skade på bækkenet. Den bette har det godt og hjertet slår lystigt derud af. Fik et billede med hjem og fik flyttet min termin fra som har været fra 11 juni -17 juni. Til den 12 juni som er min fødselsdag.... Og det vil sige jeg er 8+4 i dag udfra hun målte spunken som hun kaldte det. Uha jeg hylede men var også noget overrasket. Jeg fik en god snak med lægen, som så kunne "trøste" mig med at hvis jeg gerne ville have kvalmen og brystspændningerne tilbage, kunne det godt komme igen. Men nej tak siger jeg da... . Skal så nu bare have en snak med mit arbejde om gernerne, da der endnu ikke er belæg for at sygemelde mig pga spunken. Men jeg skal selvfølgelig passe på mig selv, så hun anbefalede at jeg fik en snak med arbejdet om opgaver jeg evt kunne fritages fra. hmm.. Har et tungt arbejde. Så det er jeg lidt spændt på. Nedsat arbejde pga gerner, men ikke en sygemelding...

Takker for alle og . Det er lidt sjovt at have et billede. Så er det spændende med doubletest og NF. Men nu er der ro på. God weekend til jer alle

Hvor fantastisk!!!  

Godt at alt er som det ska være og den lille spunk i maven har det godt

Anmeld

6. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tvilling skriver:

Hej allesammen

sikke en dejlig nyhed at logge på til

Lyder som en god idé lige at få en snak med arbejde - mon ikke de er forstående?

store kram og hav en rigtig dejlig weekend!

Anmeld

6. november 2009

jannie

hej

så dejligt at høre ...

ønsker både dig og alle andre herinde en super weekend

jannie 40+5 som håber og  for at det er i weekenden    prinsessen melder sin ankomst

Anmeld

6. november 2009

Mormilla

Stort tillykke med at det hele ser godt ud!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.