Tryghedsscanning i morgen puha...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.961 visninger
23 svar
0 synes godt om
5. november 2009

Tvilling

Hej

Har netop talt med Kolding Sygehus på opfordring fra egen læge. Jeg har en fornemmelse af at embryoet er gået til. Jeg magter ikke at gå 3 uger mere i uvished. Er der noget eller er der ikke. Fair nok hvis det er gået til. Men jeg er nød til at vide det.

Mandag fik jeg SÅ kraftige smerter i underlivet. Er sygemeldt pga samme nu. Alle symptomer på graviditet et forsvundet som lyn fra en klar himmel. Hormonerne har jeg nok stadigvæk for jeg hyler og hyler.

Manden siger jamen det skal nok gå og vi får jo vished om 3 uger... Men nej. Overlægen var SÅ sød og hun kunne godt forstå mig. Så er lidt spændt på hvad scanningen viser. Har jeg ret eller ej...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2009

Unalisa

for den har det godt!!!!!!

held og lykke til dig

kæmpe

Anmeld

5. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

for at alt er som det skal være!!! Kan godt forstå du gerne bare vil have vished...

Håber på gode nyheder for Jer i morgen!

knus Caroline

Anmeld

5. november 2009

Moderator

hov, den kom lige 2 gange

Anmeld

5. november 2009

Tvilling

Takker, men frygter det væreste.

Fra at føle sig meget gravid til ingenting udover selvfølgelig smerterne for til ved underlivet. Bliver jeg glædelig overrasket hvis den lever.

Anmeld

5. november 2009

SaNiNa

forstår dig helt ud. fik selv 2 scanninger tidlig  graviditeten og var så glad for dem.

Håber det er gode nyheder du vender tilbage med i morgen

Anmeld

5. november 2009

Moderator

Tvilling skriver:

Takker, men frygter det væreste.

Fra at føle sig meget gravid til ingenting udover selvfølgelig smerterne for til ved underlivet. Bliver jeg glædelig overrasket hvis den lever.

hvis det er nogen trøst, så har jeg hørt at symptomerne ikke forsvinder med det samme så måske der bare er en lille pause i symptomerne eller du er heldig at være sluppet for dem allerede

Anmeld

5. november 2009

Karo

Dejligt at de allerede kan tage dig imorgen, for det er da ikke til at holde ud at skulle gå 3 uger i uvished.

Jeg krydser helt klar fingere for at den lille har det godt, og så må du lige give besked når du er blevet scannet.

Katja

Anmeld

5. november 2009

Tvilling

Det skal jeg nok.!. Nej det er det ikke. Godt med lidt kvindelig forståelse. Min mand er lidt af den gamle skole. Elsker ham overalt på jorden, men han er lidt gammeldags hvad graviditeten angår.

Anmeld

5. november 2009

jannie

jeg håber og  for at alt er som det skal være.

men kan da osse lige fortælle jeg ikke ikke havde nogen symptomer på at være gravid. hverken kvalme, ømme bryster eller noget som helst andet - ud over at jeg selvfølgelig nu er på str med en 2 etagers bygning. ikke en eneste gang under min første eller denne graviditet har jeg kastet op en eneste gang.  så det var meget svært at forholde sig til at være gravid når man ikke mærkede noget til det.

men syntes det er dejligt for jer at i ikke skal vente i 3 uger på at få vished.

mange varme

jannie 40+4

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.