influenza-vaccine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2009

Vingummien

missKat skriver:

Når du har astma ville jeg få den!!

Din lille pige ser helt ny ud på billedet, så regner ikke med du er gravid længere??

Jeg var ved JM i går og snakkede vaccine med hende. Jeg er imod idet jeg er gravid, men ellers er rask. Men hun sagde højt og tydeligt at hvis man havde lunge eller vejrtrækningsproblemer, samt astma. Så ville hun på det kraftigste anbefale den.

Så jeg synes du skal takke ja!

Oki, vildt der er så meget forskel. Ringede lige til min læge for at høre om det og sekræteren sagde han havde sent ud til dem han vil give Jeg har så astma og kun 30% af mine lunger der fungere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2009

Karo

Jeg er enig med de andre i at du bør få den.

Når du nu ligger i risiko gruppen og du jo ikke er gravid, ja så ville jeg gå ned og blive stukket.

Anmeld

5. november 2009

Barbamama

uha ja... Det er svært... Jeg skal op og snakke med min læge om det på næste torsdag og så vil jeg høre hvad hun siger. Og til karina ja jeg drikker pepsi max og der er aspartam i... Synes bare det er så mærkeligt med alle dem mder fraråder den på det kraftigste og så andre der siger at man skal tage den... Men ja det er jo for sent hvis man først bliver syg

Anmeld

5. november 2009

Barbamama

missKat skriver:

Når du har astma ville jeg få den!!

Din lille pige ser helt ny ud på billedet, så regner ikke med du er gravid længere??

Jeg var ved JM i går og snakkede vaccine med hende. Jeg er imod idet jeg er gravid, men ellers er rask. Men hun sagde højt og tydeligt at hvis man havde lunge eller vejrtrækningsproblemer, samt astma. Så ville hun på det kraftigste anbefale den.

Så jeg synes du skal takke ja!

nej jeg er ikke gravid. Hun er 4mdr det lille pus... Ja jeg må høre hvad min læge siger... Og så rette mig efter det.

Anmeld

5. november 2009

Smukkert

Jeg overvejer at få den, hvis jeg kan nå det.. Ligger syg nu nemlig og man må ikke have feber, når man skal vaccineres.

Temperaturen siger 38.7 grader - men lægen vil stadig ikke se mig. Hun siger der er så mange andre virusser i omløb, men jeg kan ringe igen imorgen tidlig..

37+3

Anmeld

6. november 2009

missKat

suanne85 skriver:

Oki, vildt der er så meget forskel. Ringede lige til min læge for at høre om det og sekræteren sagde han havde sent ud til dem han vil give Jeg har så astma og kun 30% af mine lunger der fungere

jamen du skal da have den så!!

kan du ikke se info på dansk serum institut?? ellers på skejby.dk

Anmeld

6. november 2009

Vingummien

missKat skriver:

jamen du skal da have den så!!

kan du ikke se info på dansk serum institut?? ellers på skejby.dk

Det ved jeg faktisk ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.