influenza-vaccine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

678 visninger
16 svar
0 synes godt om
5. november 2009

Barbamama

Ej jeg er SÅ meget i tvivl... Jeg havde bestilt tid til vaccine d.3/11 men aflyste da jeg hørte meget dårligt om den, men så skrev min mor at hun var vildt bekymret for mig og at hun syntes jeg skulle blive vaccineret (jeg har astma og er derfor i risikogruppen), så blev jeg helt i tvivl og nu har jeg bedt om en samtale med min læge. Så her i tv til morges fraråder nogle den og andre siger at man skal have den... Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2009

Ni-ko-li-ne

michella80 skriver:

Ej jeg er SÅ meget i tvivl... Jeg havde bestilt tid til vaccine d.3/11 men aflyste da jeg hørte meget dårligt om den, men så skrev min mor at hun var vildt bekymret for mig og at hun syntes jeg skulle blive vaccineret (jeg har astma og er derfor i risikogruppen), så blev jeg helt i tvivl og nu har jeg bedt om en samtale med min læge. Så her i tv til morges fraråder nogle den og andre siger at man skal have den... Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre...

hver gang der kommer noget nyt vil der være ting for og imod :0)

jeg ville se på det sådan: hvis du bliver syg hvad sker der så? og så tror jeg ikke de ville vaccinere med den hvis den var SÅ farlig :0)

Anmeld

5. november 2009

Barbamama

ka-ri-na skriver:

hver gang der kommer noget nyt vil der være ting for og imod :0)

jeg ville se på det sådan: hvis du bliver syg hvad sker der så? og så tror jeg ikke de ville vaccinere med den hvis den var SÅ farlig :0)

ja det er jo også skide farligt for mig. Det ender jo nok med at jeg får den for det er bedre at blive syg af vaccinen end at dø af sygdommen.... 7.9.13.

Anmeld

5. november 2009

Ni-ko-li-ne

michella80 skriver:

ja det er jo også skide farligt for mig. Det ender jo nok med at jeg får den for det er bedre at blive syg af vaccinen end at dø af sygdommen.... 7.9.13.

men vaccinen består af dele af andre vacciner som er testet.... og der er ikke kvikvølv i... men en kviksølvforbindelse :0) jeg ville godt "turde" få den

Anmeld

5. november 2009

Barbamama

ka-ri-na skriver:

men vaccinen består af dele af andre vacciner som er testet.... og der er ikke kvikvølv i... men en kviksølvforbindelse :0) jeg ville godt "turde" få den

Okay det havde jeg faktisk ikke hørt.....

Anmeld

5. november 2009

Ni-ko-li-ne

michella80 skriver:

Okay det havde jeg faktisk ikke hørt.....

så er der nogen der siger den evt. kan giv gigt da der er squalane i... men det er der i mange cremer man smører sig med også....

Anmeld

5. november 2009

Barbamama

ka-ri-na skriver:

så er der nogen der siger den evt. kan giv gigt da der er squalane i... men det er der i mange cremer man smører sig med også....

ja jeg har lige læst en masse skræmmende om den på alun.dk....

Anmeld

5. november 2009

Ni-ko-li-ne

michella80 skriver:

ja jeg har lige læst en masse skræmmende om den på alun.dk....

spiser du light produkter? med aspartam i? jamen det er for mig lige så farligt...

en læge fortalte mig at man i normal varieret kost får mere tungmetal på en uge end du får i vaccinen :0)

Anmeld

5. november 2009

Vingummien

Jeg har også astma og kan også få den, men jeg er også mega meget i tvivl. Også fordi jeg altid får bivirkninger af medicin, så gør garenteret også af den og hvordan mon den vil reagere med det medicin jeg får i forvejen

Anmeld

5. november 2009

missKat

michella80 skriver:

Når du har astma ville jeg få den!!

Din lille pige ser helt ny ud på billedet, så regner ikke med du er gravid længere??

Jeg var ved JM i går og snakkede vaccine med hende. Jeg er imod idet jeg er gravid, men ellers er rask. Men hun sagde højt og tydeligt at hvis man havde lunge eller vejrtrækningsproblemer, samt astma. Så ville hun på det kraftigste anbefale den.

Så jeg synes du skal takke ja!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.