Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
var ved børnelægen forleden og der kom vi lige ind på den vaccine... han ville ikke tvivle et sekund på at få den, gravid eller ej :0)
men sådan er man jo forskellige :=)
Jeg har hele tiden været imod at få den, men hørte også godt indslaget i nyhederne i morges om at bl.a. Schweiz ikke vil vaccinere gravide pga. man ikke kender bivirkningerne endnu.
Så blev igen igen igen overbevist om at min beslutning er rigtig.
Tulle28 skriver: Jeg har hele tiden været imod at få den, men hørte også godt indslaget i nyhederne i morges om at bl.a. Schweiz ikke ville vaccinere gravide pga. man ikke kender bivirkningerne endnu. Så blev igen igen igen overbevist om at min beslutning er rigtig.
Jeg har hele tiden været imod at få den, men hørte også godt indslaget i nyhederne i morges om at bl.a. Schweiz ikke ville vaccinere gravide pga. man ikke kender bivirkningerne endnu.
I Tyskland bliver gravide heller ikke tilbud vaccinen, da de ikke "tør tage chancen" når evt bivirkninger ikke kendes.
og i morges i nyhederne snakkede de med en professor i vaciner fra Skejby (mener det var det han var) og han var ikke i tvivl om at han ville give den til gravide!
Hmm synes det er svært fordi der kommer så mange modstridende svar hele tiden!!
Jeg har sagt nej og det tror jeg at jeg holder ved.
T231109 skriver: Jeg ved ikke engang om jeg skal kontakte min læge nu hvor jeg ligger syg med hoste, feber, hovedpine - ingen appetit og meget sløj.. Det tyder på at det er influenza A jeg har fået, men hvad kan lægen snart gøre?Jeg er idag 37+3.
Jeg ved ikke engang om jeg skal kontakte min læge nu hvor jeg ligger syg med hoste, feber, hovedpine - ingen appetit og meget sløj.. Det tyder på at det er influenza A jeg har fået, men hvad kan lægen snart gøre?Jeg er idag 37+3.
det skal du bestemt, du kan få termiflu mod det... det har jeg fået, det viste sig bare at det ikke var det men de tager ingen chancer.. det er jo ikke godt for dit barn hvis det er det..
karina22 skriver: det skal du bestemt, du kan få termiflu mod det... det har jeg fået, det viste sig bare at det ikke var det men de tager ingen chancer.. det er jo ikke godt for dit barn hvis det er det..
T231109 skriver: Jeg synes jeg er varm, men når jeg tager temperaturen i mundhulen siger den 36,4 grader.. og jeg har læst at har man ikke feber, har man ikke influenza :/
Jeg synes jeg er varm, men når jeg tager temperaturen i mundhulen siger den 36,4 grader.. og jeg har læst at har man ikke feber, har man ikke influenza :/
hmm... jeg ville lige ringe alligevel, jeg var ingengang syg, jeg sku i behandlig fordi min søn havde symptomerne på det.. men han havde det heller ikke, vi havde været i kontakt med en veninde som måske havde det som heller ikke havde det, hi hi. så de tager ingen chancer..
hellere være på den sikre side. Du får nok ikke lov til at komme til lægen, men så må de jo komme til dig. En kollega s søn som er svært asmatiker fik afvide. Gå hjem blive hjemme. Og vi kommer til dig. Men i forhold til graviditet. Ville jeg klart sige nej, da jeg arbejder med multi handicappede børn. Og jeg skal IKKE have noget i min krop der er SÅ stor usikkerhed omkring. Flere af børnene på jobbet er blevet sådan, pga diverse vaccinationer og medicin tilsud deres mor har fået under graviditeten. Så jeg siger nej tak.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128