hmmm
jeg sidder her og er fuldkommen følelsesløs. jeg fik at vide for nogle timer siden, at min farfar er død her til aften. nåh! jeg har ikke haft kontakt med min fars familie siden jeg var 19 og er fuldkommen afklaret omkring det. da min mor ringede for at give beskeden, var hun meget nervøs fordi jeg sad i bussen, men jeg måtte sige til hende, at den situatio har jeg taget stilling til for mange mange år siden. Jo, det er da skide ærgeligt, at man ikke har fået et ordentlig forhold til sin farfar, men jeg var den ældste af os fire unger og jeg var 11 da vores forældre blev skilt, og det var fandme ikke op til os børn at sørge for, at kontakten blev holdt! så jeg vil ikke gå og give mig selv skylden for det manglende forhold, og jeg har haft to af mine søskende i rørret her til aften og sagt det samme til dem. det er de to søskende der har haft kontakt med familien de seneste par år. min lillebror fik i eftermiddags en sms (!!) fra vores far om, at farfar var blevet indlagt og ikke havde langt igen. min lillebror, det mest følsomme menneske i hele verden, der netop nu er på ugeophold i forbindelse med sin uddannelse og er langt væk hjemmefra, får en skide sms! da min ene søster så fik beskeden, ringede hun til vores far og sagde "nåh, farfar er indlagt?", hvortil hun fik beskeden: "ja, han er død her klokken 18. han har jo været indlagt siden i fredags, sp vi vidste hvor det bar hen"....og alligevel kunne ingen af jer finde tid til at give os besked?!
nej, jeg er faktisk overhovedet ikke ophidset over det selv, men jeg syntes ikke de kan være det bekendt. jeg er ikke overrasket, men alligevel. og så min lillebror. som meget klogt sagde til mig "mest af alt, er jeg bare dybt dybt skuffet over at jeg har fået sådan en skiderik til far". dygtig dreng!
min sidste søster har ikke fået beskeden endnu. hun skulle ud med sin mand i aften og Carla blir passet af min mor, og min mor sagde, at da hun kom hjem til dem, var min søster bare så glad og forelsket og glædede sig så meget til deres bytur, at hun besluttede at hun ikke skulle have sådan en lortebesked med på vejen. hvilket jeg er enig i, men jeg har absolut ingen ide om hvordan hun vil reagere når hun får det at vide i aften...
nåh! ja, der er overhovedet ingen pointe med det her indlæg, jeg havde bare lige brug for at rable og rase og understrege hvor lortet en far vi har.
Anmeld