Særlige behov og jul

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2024

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Mor og meget mere skriver:

Nogle steder, jo. Men når der  ikke er offentlig transport, taler sandsynligheden ikke for, at det er i byen. 

men det giver da sig selv at det er på landet, ellers havde der ligesom været offentlig transport.

Nej men nu spurgte jeg fordi hun skrev det her, som om der intet offentligt transport er på landet. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2024

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
BAE skriver:

men det giver da sig selv at det er på landet, ellers havde der ligesom været offentlig transport.

Nej men nu spurgte jeg fordi hun skrev det her, som om der intet offentligt transport er på landet. 

Det er altså ikke det, hun skriver. Ikke et ord om, at der ikke, som i aldrig og ingen steder overhovedet, er offentlig transport på landet - men at et sted, hvor der ikke er offentlig transport, må være på landet. 

Parallelt eksempel: 
A: “Der er ingen indkøbssteder inden for 15 kilometers rækkevidde, hvor jeg bor.” 
B: “Så må det være på landet, du bor.” 
C: “Siger du, at der ikke er indkøbssteder på landet? Vi har en Brugsen, og jeg bor på landet!” 

Anmeld Citér

28. november 2024

Hanspige

Ej undskyld men det gør det da ikke. Jeg bor på landet og der er både tog og bus

Men nu sagde jeg jo heller ikke hun skulle tage offentlig transport, men spurgte til om hun ikke kunne gå, hvis hun kun boede 15 min væk, for det lød i mine øre ikke som langt (hvilket det stadig ikke gør)

Hvilken BY har ikke adgang til offentlig transport? du synes ikke at det er langt at gå 15-20 km? 

Anmeld Citér

4. december 2024

Hanspige

Fandt lige denne her ts: 

Det er så vigtigt at du sætter rammen for dit barn og siger fra på hans vegne. 

God jul

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.