Må man det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.256 visninger
34 svar
0 synes godt om
4. november 2009

Dictes mor

Må man mon få farvet ens hår, når man er gravid, eller er det bedst at vente?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2009

Lise

Må eller må ikke...

Jeg ville ikke gøre det. Men nemt for mig - farver aldrig mit hår. Men der er jo kemi i det skidt, så det er bedst at vente til man er færdig med at være gravid/amme.

Lise

Anmeld

4. november 2009

otlitrom

Jeg ved fra min gravide veninde, at hendes frisør simpelthen nægtede at gøre det!! Det ville hun ikke risikere.. Min veninde fik tilbudt at lave striber, da det ikke rammer hårbunden på samme måde, og for ligesom at dække udvoksningen lidt.... Så prøv at spørge din frisør, hvis det altså er hende der plejer at farve dit hår? Jeg ville nok ikke gå igang med hjemmefarvning, men spørg mig ikke hvorfor

Anmeld

4. november 2009

Ni-ko-li-ne

frisørerne gør det helst ikke, nogen slet ikke... andre får lyse striber, det er knapt så slemt...

jeg ville ikke gøre det....

Anmeld

4. november 2009

prettybutterfly

Min frisør sagde STRAKS hun ik ville farve mit hår efter hun fandt ud af jeg var gravid. Trods jeg ikke engang spurgte om hun ville farve det. Jeg sku kun klippes, men det røg lige ud af hende! Så jeg ville bestemt ikke gøre det!

Anmeld

4. november 2009

Dictes mor

Jeg lade helt være, så nøjes jeg med at blive klippet

Anmeld

4. november 2009

Mona22

Majastina skriver:

Må man mon få farvet ens hår, når man er gravid, eller er det bedst at vente?

Jeg er så heldig at have en lillesøster som er frisør. Hun sagde til mig at striber sker der ikke noget ved, da det ikke kommer i kontakt med hovedbunden, du skal dog sørge for der er udluftning mens der farves, men det har de fleste frisøre idag..

Anmeld

5. november 2009

Karo

Jeg har hørt at man ikke må. Men der findes vist noget hårfarve som skulle være lavet specielt til gravide som ikke skulle skade fosteret. Ved dog ikke hvor man får fingerne i det

Anmeld

5. november 2009

Knudsen

Man fraråder det både i graviditeten og bagefter mens man ammer..

Jeg har fået lavet lyse striber, både mens jeg var gravid og nu mens jeg ammer..

Anmeld

5. november 2009

Tulle28

Sundhedsstyrelsen fraråder det, men min frisør sagde at det mere er hjemmefarvning, som man måske gør lidt oftere og som indeholder flere tungmetaller end den type farve som frisørerne bruger.

Hun sagde også at så længe det er striber som ikke kommer helt ned i hovedbunden, er det OK at farve håret.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.