Nu sner det, hurra

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2009

Leneur

Her i Skanderborg er det kun snesjap og blæsevejr. Kan ikke se pointen i det. Hvis der skal være noget ved sne, skal det være frostvejr, høj himmel og sol, så man kan komme ud at gå en god lang tur, komme hjem og få en varm kop chokolade m flødeskum.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg er så misundelig!!! Vi fik kun det fesne tøsne heroppe i Århus... Jeg vil ha' RIGTIG sne!!

Anmeld

4. november 2009

wamse

Er også misundlig, eeeeelsker bare sne Der kom ikke meget her da.

Anmeld

4. november 2009

FrkT

Jeg HADER sne. Virkelig! Som barn elskede jeg det, fordi det betød kælketure. Men nu hader jeg alt der hedder sne, is, slud, islag, isglatte veje, tilfrossede bilruder og døre, salt på vejene som ødelægger bilerne og hvad der ellers hører til. Jeg hader at køre når det er glat, og jeg hader også, at folk jeg holder af kører når det er glat. Hvis der fx er en dag hvor det er vildt glat, så kan jeg ikke lade vær med at tænke åhhh nej, hvad nu hvis min far kører galt på vej på arbejde, eller min søster glider på cyklen på vejen foran en bil. Kan ikke lide Jens kører alene når det er glat, så vil jeg hellere med ham. Frygter sådan at miste en jeg holder kær, når det er sådan et vejr. Ved godt at det kan jeg uanset hvad, men glatte veje gør det absolut ikke mindre sandsynligt! Så for mig betyder det kolde vejr bare endeløse bekymringer, så jeg hader det. Og var det ikke for julen, så synes jeg bare vi helt skulle springe vinteren over.

Anmeld

4. november 2009

Tina2

Eva skriver:

Min x kørte også galt...i sne, frontalt med 80 i timen med Bertram på 3 år i en dårlig autostol..tak til en solid volvo....føj, det sidder så meget i mig...

Så kan så godt følge dig...

Huha, skrækkeligt han var med, men GODT der ikke skete noget!!!!! Ja, det sidde i en... Jeg tog først kørekort da jeg var 20 år pga den ulykke... Turde ikke og da vi var på glatbane var jeg den eneste der IKKE syntes det var sjovt.... Måtte faktisk ha' kørelæren i min bil, for sad bare og hyperventilerede....... :-(

Anmeld

4. november 2009

Vingummien

Ja det er så dejligt Her i Randers har det også rigtig været igang. Man får helt lyst til at pynte op til jul i sådan et vejr.

Anmeld

4. november 2009

Diana...

Rosa skriver:

Jeg er så misundelig!!! Vi fik kun det fesne tøsne heroppe i Århus... Jeg vil ha' RIGTIG sne!!

Ja det samme her i Engesvang ikke andet end tøsne her oppe og så gider jeg det ikke det skal være rigtig sne så der mere end velkommen

Knus

Anmeld

4. november 2009

FrkT

DianaMoar skriver:

Ja det samme her i Engesvang ikke andet end tøsne her oppe og så gider jeg det ikke det skal være rigtig sne så der mere end velkommen

Knus

Bor du i Engesvang, Diana? Arj hvor skægt. Min mand er opvokset i Kragelund. Har du altid boet der, eller er du tilflytter?

Anmeld

4. november 2009

Honningblomst

Tina2 skriver:

Huha, skrækkeligt han var med, men GODT der ikke skete noget!!!!! Ja, det sidde i en... Jeg tog først kørekort da jeg var 20 år pga den ulykke... Turde ikke og da vi var på glatbane var jeg den eneste der IKKE syntes det var sjovt.... Måtte faktisk ha' kørelæren i min bil, for sad bare og hyperventilerede....... :-(

Ja, man slipper det bare aldrig...aldrig nogensinde....

Anmeld

4. november 2009

Miamaja

I maa gerne tage et billede af det der sne!! Jeg haaber sneen  kommer til  danamrk som den gjorde da jeg var lille. Elsker det stads. Baade det at alt ligesom staar stille og man kun kan vaere indendore eller ude i sneen for busserne strejker og det er farligt at kore bil. hygge,hygge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.