Nu sner det, hurra

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.072 visninger
22 svar
0 synes godt om
4. november 2009

DK

Horsens Nord: Helt hvidt "rigtigt" sne hvivler ned! Det har truet hele eftermiddagen med tøsne-pjat, men nu er de rigtige snebyer her!

I ved godt hvad det betyder ikke
?
?
?

JUL!!!! Julen er nær! Ejj det er så dejligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2009

MaleneG

DK skriver:

Horsens Nord: Helt hvidt "rigtigt" sne hvivler ned! Det har truet hele eftermiddagen med tøsne-pjat, men nu er de rigtige snebyer her!

I ved godt hvad det betyder ikke
?
?
?

JUL!!!! Julen er nær! Ejj det er så dejligt

Her i Hillerød ( Nordsjælland ) sner det også godt ..

Brrh det er koldt, og især med den dumme hårde vind der medfølger..

Anmeld

4. november 2009

Dictes mor

Det sner også i Viborg, og jeg har "hoppet" rundt i glæde, eller i hvert fald jublet og synes sne sange. Hvor er det dog skønt, desværre lægger sneen sig ikke, men man kan jo håbe, at den kommer til det i løbet af aftenen og natten, kunne være hyggeligt at skulle til MD scanning imorgen i et fint og julet snelandskavb, det kunne være fedt.

Anmeld

4. november 2009

1977

Profilbillede for 1977

Det er bare så dejligt og jeg bliver bare så glad (og 4 år gammel) når jeg ser sne

Anmeld

4. november 2009

LauraLW

LOVE IT! - Godt nok har det været bidende koldt, men synes det er så hyggeligt!

- Og især idag, har været oppe og forsvare min bachelor, og i aften har min kæreste inviteret mig ud at spise.. Håber lidt på at vi går derhen, så er det ekstra godt at komme hjem i varmen igen.

Laura

Anmeld

4. november 2009

Honningblomst

For mig betyder det bare fare ved at køre i bil...jeg hader snevejr, men måske var det noget andet hvis ikke jeg skulle køre i bil.

Så for mig betyder det bare irritation...så væk med det sne...

Anmeld

4. november 2009

Tina2

Eva skriver:

For mig betyder det bare fare ved at køre i bil...jeg hader snevejr, men måske var det noget andet hvis ikke jeg skulle køre i bil.

Så for mig betyder det bare irritation...så væk med det sne...

Her i det nordjyske sner det ikke... Og heldigvis for det... Synes det er liiiige tidligt nok, og så skal jeg ud at køre iaften, så ser helst der IKKE kommer sne ;-)

Anmeld

4. november 2009

Honningblomst

Tina2 skriver:

Her i det nordjyske sner det ikke... Og heldigvis for det... Synes det er liiiige tidligt nok, og så skal jeg ud at køre iaften, så ser helst der IKKE kommer sne ;-)

Dejlig med en lidelsesfælle...

Anmeld

4. november 2009

Tina2

Eva skriver:

Dejlig med en lidelsesfælle...

Ja, jeg er altså ikke så glad for at køre når der er sne/glat......

Var i en ulykke da jeg var 17 år, hvor der var glat, og jeg var ret heldig!!!! Så der sidder stadig nogle dybe ar i mig fra dengang.....

Og sne hører til i julen + evt i jan/feb... Gider det ikke endnu.....

Anmeld

4. november 2009

Honningblomst

Tina2 skriver:

Ja, jeg er altså ikke så glad for at køre når der er sne/glat......

Var i en ulykke da jeg var 17 år, hvor der var glat, og jeg var ret heldig!!!! Så der sidder stadig nogle dybe ar i mig fra dengang.....

Og sne hører til i julen + evt i jan/feb... Gider det ikke endnu.....

Min x kørte også galt...i sne, frontalt med 80 i timen med Bertram på 3 år i en dårlig autostol..tak til en solid volvo....føj, det sidder så meget i mig...

Så kan så godt følge dig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.