Må man det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2009

LalleHv

Tvivler på strålerne er sunde..

Men alt med måde seføli...

Jeg spurgte min jordemor mht spa-bad.. Og det ville hun ikke anbefale, ihvertfald ikke i alt for varmt vand..

Baby sveder lige så meget som mig, men den kan ikke komme af med varmen...

Det må være lidt det samme,ik?

Kan du ikke købe en go selvbruner på spray?? Sundere, dufter bedre og ikke skadeligt for nogle af Jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2009

LouiseNielsen

LalleHv skriver:

Tvivler på strålerne er sunde..

Men alt med måde seføli...

Jeg spurgte min jordemor mht spa-bad.. Og det ville hun ikke anbefale, ihvertfald ikke i alt for varmt vand..

Baby sveder lige så meget som mig, men den kan ikke komme af med varmen...

Det må være lidt det samme,ik?

Kan du ikke købe en go selvbruner på spray?? Sundere, dufter bedre og ikke skadeligt for nogle af Jer

Det med spabad er ikke kun noget med varmen at gøre... Min mor er bademester i en svømmehal og har lige været på kursus. grunden til man ikke må gå i boblebad under graviditeten er fordi boblerne kan påvirke hjerterytmen på babyen....

Mht det andet du skriver kan du lige læse det link jeg har sat ind... Der står at strålerne slet ikke når ind til babyen, og at morens krop er indrettet sådan at hun "styre" varmen for den lille, så derfor skader varmen heller ikke babyen....

Anmeld

4. november 2009

bette

fordi man siger man ikke burde gå i sol når man er gravid er at man kan få nogle grimme pigment fejl.. og de forsvinder altså ikke igen..

Anmeld

4. november 2009

baby2010

Jeg har læst rigtig meget om det på nettet, og er nået frem til den konklusion, at man gerne må gå i solarie.

Så jeg har været nede een gang og tage sol - og det var vidunderligt!!! Jeg tog en relativt kort tid, men jeg fik en fin kulør, som jeg stadig har glæde af her 3 uger senere.

Kan klart anbefales - og iøvrigt er det så p.... koldt udenfor, at det slet ikke er så varmt igen...

God tur 

Anmeld

4. november 2009

MaleneG

Jeg ville bestemt ikke gøre det af flere årsager:

1. Jeg bliver så dårlig, hvis jeg får det alt for varmt

2. Jeg skal ikke nyde noget af de der grimme pigment pletter ( Har nogle begyndende nogen i forvejen, og de vil klart blive forværret af sol stråler )

3. Uanset hvordan man vender og drejer den så er disse stråler jo ikke sunde på nogen måder, om de når ind til baby eller ej.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.