Må man det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.162 visninger
14 svar
0 synes godt om
4. november 2009

LouiseNielsen

Må man gå i solarie når man er gravid?

Hvorfor/hvorfor ikke??

Jeg ligner seriøst en blegfis, og føler mig i forvejen ikke særlig sexet lige for tiden, men måske lidt kulør ku hjælpe... Jeg plejer at ta sol, men eftersom vi jo lige har haft sommer har jeg ik gjort det... Og nu trænger det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2009

CamillaKa

Jeg lytter lige med her...

Anmeld

4. november 2009

Henriette72

Jeg ville ikk gøre det. Jeg har læst et eller andet sted at baby også bliver "varmet op"... Jeg går gladeligt rundt og er bleg og trænger forfærdeligt hår

Knus

Anmeld

4. november 2009

LouiseNielsen

Henriette72 skriver:

Jeg ville ikk gøre det. Jeg har læst et eller andet sted at baby også bliver "varmet op"... Jeg går gladeligt rundt og er bleg og trænger forfærdeligt hår

Knus

Jeg ville heller aldrig gøre det hvis det skader babyen... Derfor spørger jeg jo!

Mit hår ligner også lort, men ville aldrig farve det mens jeg er gravid....

Anmeld

4. november 2009

Henriette72

LouiseLarsen skriver:

Jeg ville heller aldrig gøre det hvis det skader babyen... Derfor spørger jeg jo!

Mit hår ligner også lort, men ville aldrig farve det mens jeg er gravid....

Det var også bare et svar og ikk et angreb på nogen som helst måde.

Anmeld

4. november 2009

Karo

Jeg mener godt man må, men at man skal dække maven til mens man får sol.

Anmeld

4. november 2009

NaFe

Man må gerne gå i solarie... Det skader på ingen måde baby, og nej den bliver heller ikke varmet op inde i maven.... Du skader kun dig selv....men alt det ved man jo godt i forvejen..

Jeg tog sol nogle gange og satte bare blæseren på fuld tryk...

Min jordmoder sagde faktisk til mig a det var bedre a tage solarie end foreksempel a bruge bruncream..

Anmeld

4. november 2009

LouiseNielsen

En jordermor skriver på netdokter at man gerne må, for hverken stråler eller varmen kan skade babyen.....

Anmeld

4. november 2009

maria_wlt

Jeg tog sol 1-2 gange om uge før-- Der er så meget forskelligt at læse syens jeg så jeg gør det ikke mere.. Jeg tager det som endnu en ting jeg bare må vente med...Som det at farve hår..Skal ikke nyde noget af de hormonforstyrende produkter...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.