9k husleje?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2024

Anonym

Gå ind på borger.dk og tjek hvad du kan få i boligstøtte. Som udgangspunkt siger man at man Max skal betale 1/3 af ens løn i husleje.

Ellers må du jo flytte hen hvor det er billigere, jeg ville ikke risikere at der pludselig kommer en uventet regning når der er børn

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2024

Anonym

Anonym skriver:

Min mand og jeg snakker om at flytte fra hinanden, og her hvor vi bor, hænger billige boliger desværre ikke på træerne medmindre det er i et udsat område eller ude på landet (jeg har ikke bil). 

Jeg har fået tilbudt en bolig med husleje på 9.000 kr. (det er inkl. el, vand og varme) i et roligt område, jeg er dog meget I tvivl om en husleje på 9k er for dyrt for en enlig mor, der får udbetalt 14k og har 1 barn på 3 år. Jeg har planer om, at studere om 1-2 år så der skal jeg på SU (hvis jeg bliver optaget på ønsket studie) ��

Hvad synes I? Og hvad er jeres erfaringer?

Vil gerne give mit barn et permanent hjem som h*n kan vokse op i og ikke flytte fra sted til sted pga. økonomi. 

Min er 8000 uden el vand og varme . Jeg er på kontanthjælp.  Og det løber fint rundt pga alle tilskud. Som boligsikring betalt institution. Børneydelser ( husk du er berettiget til forhøjede og ekstra) børnepenge fra faren.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.