Hvornår kunne I mærke liv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2009

mortil(nichlasogmathias)

marikka skriver:

Ja det er nok sådan noget så Var bare en mærkelig fornemmelse. Ved jo heller ikke hvordan sådan noget mærkes. Er man i tvivl når det er barnet man mærker?

ja jeg var meget i tvivl, men da de "rigtige" spark kom, var jeg ikke i tvivl om at det var det jeg havde mærket tidligere, bare ikke så tydeligt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2009

lulle1985

marikka skriver:

Ja det kan jeg nok  man vil bare heller ikke komme til at lyde du dum, hvis du forstår

kender godt følelsen men spørgsmål kan man aldrig stille for mange af

knus louise 14+6

Anmeld

3. november 2009

baby2010

Jeg var så heldig at mærke min søn allerede i 16. uge. Jeg sad på toilettet og "SMUT" var følelsen i den ene side af underlivet - som om der var en lille våd fisk, som sprang. Jeg var virkelig god timing, for samme dag skulle jeg til JM - som ikke kunne finde hjertelyd https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12385.pngDerfor var jeg super glad for, at jeg havde mærket ham den dag selv, så jeg vidste han havde det godt! https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12392.png

Anmeld

4. november 2009

TbCp

marikka skriver:

Som overskriften siger, hvornår kunne i mærke liv?

Jeg spørg fordi jeg nu er 12+5, men jeg synes lige der var noget underligt i maven. Måske det bare er mig?

Skriv lige om det er første eller flergangs!

Jeg var i 15. uge da jeg mærkede de små bobler første gang.
Jeg var førstegangs

Anmeld

4. november 2009

frk andreasen

Som overskriften siger, hvornår kunne i mærke liv?

Jeg spørg fordi jeg nu er 12+5, men jeg synes lige der var noget underligt i maven. Måske det bare er mig?

Skriv lige om det er første eller flergangs!

1 gang mærkede jeg liv i uge 16 første spark i 18 uge

her 2 gang  var jeg i uge 12 da jeg mærkede min baby. og  i uge 18 kom de første puf og spark. og nu mærker jeg babyen hver dag den blir mere og mere aktiv, sparkene blir mere kraftigere. Martin kan mærke den udenpå

knus tanja 20+3

Anmeld

4. november 2009

louisepigen23

Jeg har selvfølgelig mærket liv tidligere da han jo var inde i mig... kan ikke helt huske hvornår det var men mener det var omkring uge 16 ell 17... Men jeg kan huske helt præcis hvornår jeg mærkede ham sparke første gang... det var nemlig juleaften sidste år... det er lidt sjovt... det var omkring uge 20

Anmeld

4. november 2009

Valle81

I min første gaviditet mærkede jeg liv første gang omkring uge 18:0) Det er ved at være længesiden så kan ikke helt huske det præcist:0)

I denne graviditet mærkede jeg boblerne meget tidligt, omkring uge 12, den dag jeg var 15+0 mærkede jeg mit første spark. Min kæreste og jeg var gået i seng, og han ville lige nusse maven godnat og BONK, så kom sparket. Det var ret vildt at vi begge mærkede det 1 spark. Jeg har mærket liv hver dag siden uge 18:0)

Knus

Christina 21+2

Anmeld

4. november 2009

SaNiNa

da jeg var 17+0 første gang og alle sagde det var alt alt fortidlig når jeg var første gangs, men han blev ved og den dag i dag er jeg slet ikke i tvivl

Anmeld

4. november 2009

Bare mig..

Der er godt nok stor forskel på hvornår i mærkede den. Men måske var det bare de der blob i snakker om Men tak for alle svarene, det bliver spændende hvornår jeg kan sige at det altså var den 

Anmeld

4. november 2009

LouiseNielsen

Ved min søn mærkede jeg ikke de der "blob" Men der lagde jeg heller ikke mærke til det....

Denne gang mærkede jeg "blob" samme dag som jeg gik ind i uge 15... De sidste par dage har jeg mærket rigtig meget til babyen, og igår da jeg var 17+3 kunne kæresten også mærke den, men meget meget svagt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.