Hvornår kunne I mærke liv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.559 visninger
19 svar
0 synes godt om
3. november 2009

Bare mig..

Som overskriften siger, hvornår kunne i mærke liv?

Jeg spørg fordi jeg nu er 12+5, men jeg synes lige der var noget underligt i maven. Måske det bare er mig?

Skriv lige om det er første eller flergangs!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2009

Tina2

marikka skriver:

Som overskriften siger, hvornår kunne i mærke liv?

Jeg spørg fordi jeg nu er 12+5, men jeg synes lige der var noget underligt i maven. Måske det bare er mig?

Skriv lige om det er første eller flergangs!

1. gang i uge 18, og 2. gang i uge 17.

Begge gange har været rimelig tidligt, da min moderkage begge gange har ligget på forvæggen, hvilket mindsker at man kan mærke spark.

Gad godt prøve at den ligger som den skal og mærke forskellen :-) Jeg synes jo jeg NEMT har kunnet mærke spark og fået masser af dem, men har jo heller aldrig prøvet andet:-)

Anmeld

3. november 2009

Bare mig..

Tina2 skriver:

1. gang i uge 18, og 2. gang i uge 17.

Begge gange har været rimelig tidligt, da min moderkage begge gange har ligget på forvæggen, hvilket mindsker at man kan mærke spark.

Gad godt prøve at den ligger som den skal og mærke forskellen :-) Jeg synes jo jeg NEMT har kunnet mærke spark og fået masser af dem, men har jo heller aldrig prøvet andet:-)

Nå jamen så er det nok bare mig der er følsom indeni For der er da lige et stykke tid til endnu.

Anmeld

3. november 2009

mortil(nichlasogmathias)

1. gang uge 16.... 2. gang uge 15... de kloge siger at det er ca uge 18-20 man mærker det første gang man er gravid, men det er jo så forskeligt.. det er nok bobler du har mærket, der sker jo så meget derinde.. man skal mærke sin baby hver dag fra uge 27 senest..

Anmeld

3. november 2009

hc=k

Jeg mærkede liv i uge 14 og var førstegangs. Dengang sagde alle at det ikke kunne lade sig gøre, men det liv var der altså

Anmeld

3. november 2009

Bare mig..

karina22 skriver:

1. gang uge 16.... 2. gang uge 15... de kloge siger at det er ca uge 18-20 man mærker det første gang man er gravid, men det er jo så forskeligt.. det er nok bobler du har mærket, der sker jo så meget derinde.. man skal mærke sin baby hver dag fra uge 27 senest..

Ja det er nok sådan noget så Var bare en mærkelig fornemmelse. Ved jo heller ikke hvordan sådan noget mærkes. Er man i tvivl når det er barnet man mærker?

Anmeld

3. november 2009

lulle1985

selvom jeg er førstegangsfødende har jeg allerede mærket liv i denne uge.... vildt mærkeligt  

jeg er helt overbevist om at det er meget ividuelt fra person til person... lyt til dit indre jeg, og jeg er sikker på du vil kunne mærke forskel på om det er tarmene eller baby der bare vil sige hej

Anmeld

3. november 2009

Bare mig..

lulle1985 skriver:

selvom jeg er førstegangsfødende har jeg allerede mærket liv i denne uge.... vildt mærkeligt  

jeg er helt overbevist om at det er meget ividuelt fra person til person... lyt til dit indre jeg, og jeg er sikker på du vil kunne mærke forskel på om det er tarmene eller baby der bare vil sige hej

Ja det kan jeg nok  man vil bare heller ikke komme til at lyde du dum, hvis du forstår

Anmeld

3. november 2009

Maise

Da jeg var i uge 14 lå jeg en dag på maven og mærkede pludselig som om der var en der kørste en finger hen oven over skambenet på mig. Det kildede og jeg var ikke i tvivl om at det var den lille der lavet krummelurer i underlivet  Jeg er 1 gangs gravid.

Anmeld

3. november 2009

Ox.

Jeg mærkede først liv omkring uge 24 mener jeg det var, min moderkage lå foran, så det tog noget tid  Og det var ved min første (og eneste indtil videre) ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.