Test ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2009

Joanna

Camillaki skriver:

Øv... Havde ellers en fornemmelse af den var der denne gang... Synes bare jeg have læst at lægens test først ku måle hcg over 50.. Oh de test vi selv køber måler fra 25.. Jeg må jo bare vente og se om mens kommer... Håber stadig den blir væk

Det kan også være, du har ret i at der er forskel på testene. Det var bare det, jeg fik at vide, da jeg blev gravid sidst - for snart 4 år siden. 

Jeg håber også, at du er gravid Det ville bare være så ærgerligt, at få sig selv helt overbevist, hvis nu cyklus starter forfra i morgen. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2009

Camillaki

Joanna skriver:

Det kan også være, du har ret i at der er forskel på testene. Det var bare det, jeg fik at vide, da jeg blev gravid sidst - for snart 4 år siden. 

Jeg håber også, at du er gravid Det ville bare være så ærgerligt, at få sig selv helt overbevist, hvis nu cyklus starter forfra i morgen. 

Ja jeg kan nok ikke undgå at blive skuffet når mens kommer om nogle dage.. Men så ved jeg i det mindste jeg ikke gravid.. Det værste er man ikke ved noget ?? Nu har jeg lige bestilt nogle test over nettet som kan måle ned til 10 hcg... Så de burde ku vise noget før andre teste... Så nu må vi se når jeg får dem .... Hvis den viser negativ, så er jeg jo nok ikke gravid...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.