Test ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.097 visninger
11 svar
0 synes godt om
3. november 2009

Camillaki

Hej. Jeg stoppede med p-pillerne i midten af August. Første gang min mens kom skrev jeg det ikke det, men de to næste gange skrev jeg første og sidste mens dag ned. Nu er problemet så at jeg har lidt svært ved at regne ud hvornår min mens egentlig burde komme ? Sidste periode var på 25 dage, fra første mens dag til næste første mens dag. Hvis jeg regner med 25 dage fra sidste første mens dag, så burde jeg få min mens idag. Og det har jeg ikke. Så jeg er i tvivl om hvornår jeg kan teste om jeg er gravid. Igår var testen negativ.

Hjælp mig.

Camillaki

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2009

cdinesen

Ved det er svært, men jeg ville vente en uges tid. Så er du på den sikre side.

Anmeld

3. november 2009

mullesmith2

hvor længe har der været mellem de andre gange altså mens?? der kan godt gå et par dage længere nogen gange eller også et par dage mindre. ;-) men kommer den ikke indefor de næste tre dage så prøv at teste igen, HCG fordobles nemlig hver tredje dag. Held og lykke.

Anmeld

3. november 2009

Joanna

Det er jo en ret kort cyklus, så du kunne godt være een af dem, der først kan teste positiv forbi datoen for forventet mens. 

Jeg ville gå og teste om morgnen ... i dagene indtil mens kommer eller indtil testen bliver positiv. 

Anmeld

3. november 2009

Camillaki

mullesmith2 skriver:

hvor længe har der været mellem de andre gange altså mens?? der kan godt gå et par dage længere nogen gange eller også et par dage mindre. ;-) men kommer den ikke indefor de næste tre dage så prøv at teste igen, HCG fordobles nemlig hver tredje dag. Held og lykke.

Sidste periode var på 25 dage ? Så det er jo ikke særlig lang tid, Og har en fornemmelse af at jeg kan være gravid.. Har været meget humørsvingende, og haft små svage mens lign. smerter i underlivet i en uges tid nu ... Har haft kvalme et par gange, men det kan jeg godt have almindeligvis ....

Anmeld

3. november 2009

Camillaki

Joanna skriver:

Det er jo en ret kort cyklus, så du kunne godt være een af dem, der først kan teste positiv forbi datoen for forventet mens. 

Jeg ville gå og teste om morgnen ... i dagene indtil mens kommer eller indtil testen bliver positiv. 

Altså bare teste hver morgen fra nu af ? Jeg skal op og snakke med min læge i morgen ang. nogle andre ting. Jeg sover ikke om natten og har været forkølet i over et år snart ... Skulle jeg evt spørge hende deroppe om hun kunne teste min urin med det samme? Eller skal jeg selv gøre det hjemmefra ?

Anmeld

3. november 2009

Joanna

Camillaki skriver:

Altså bare teste hver morgen fra nu af ? Jeg skal op og snakke med min læge i morgen ang. nogle andre ting. Jeg sover ikke om natten og har været forkølet i over et år snart ... Skulle jeg evt spørge hende deroppe om hun kunne teste min urin med det samme? Eller skal jeg selv gøre det hjemmefra ?

Det kan du selv beslutte. lægens test er ikke anderledes end din. 

Anmeld

4. november 2009

Camillaki

Nu var jeg lige ved lægen og fik taget en test, den var negativ... Kan man stadig godt være gravid selvom lægens test er negativ.. Eller skal jeg regne med min mens kommer inden længe

Anmeld

4. november 2009

Joanna

Camillaki skriver:

Nu var jeg lige ved lægen og fik taget en test, den var negativ... Kan man stadig godt være gravid selvom lægens test er negativ.. Eller skal jeg regne med min mens kommer inden længe

lægens test og din test er den samme - så det gør ingen forskel, at det er hos lægen. Der er få kvinder, der skal længere ind i graviditeten for at kunne teste positiv. Men ... jeg ville nok indstille mig på, at det ikke blev denne gang, hvis jeg var dig.

Anmeld

4. november 2009

Camillaki

Joanna skriver:

lægens test og din test er den samme - så det gør ingen forskel, at det er hos lægen. Der er få kvinder, der skal længere ind i graviditeten for at kunne teste positiv. Men ... jeg ville nok indstille mig på, at det ikke blev denne gang, hvis jeg var dig.

Øv... Havde ellers en fornemmelse af den var der denne gang... Synes bare jeg have læst at lægens test først ku måle hcg over 50.. Oh de test vi selv køber måler fra 25.. Jeg må jo bare vente og se om mens kommer... Håber stadig den blir væk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.