Kan det virkelig passe at det min tur nu:-)??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2009

frk andreasen

tilykke

tanja 20+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2009

Snuffler25

TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE

hihi, du lyder som om du har det PRÆCIS som jeg havde det, da jeg tog min(e) positv(e) Test(s)

Knus fra

Mette
17+2

Anmeld

3. november 2009

Unalisa

Snuffler25 skriver:

TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE

hihi, du lyder som om du har det PRÆCIS som jeg havde det, da jeg tog min(e) positv(e) Test(s)

Knus fra

Mette
17+2

TILLYKKE

Anmeld

3. november 2009

silden85

stort tillykke

Anmeld

4. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Tillykke!!!!!! 

Anmeld

4. november 2009

H+S Skjolgborg.

Mega tillykke .

mvh henriette 33+2

Anmeld

4. november 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

TILLYKKE  

Anmeld

4. november 2009

Neki

TILLYKKE...hvor er det dejligt for jer

Anmeld

4. november 2009

Bonnie83

Gud, hvor er det overvældende! TAK for ALLE jeres hilsner! har drømt om den dag det var min tur til at skrive det herinde.

Er lige kommet hjem fra lægen og ja...der var sørme også en ekstra streg på hans test og han sagde pænt tillykke til mig. Men da jeg jo ikke er over tid endu (mens sku komme omkring idag) skal jeg derop og teste igen fredag morgen, men den er go nok sagde han.

I eftermiddag kommer svigermor til kaffe, og vi glæder os sindsygt til at sige det. Og så skal de næste 2 måneder bare overståes, jeg kan være lidt mere rolig og turde glæde mig.

Åh altså...midt i denne ubeskrivelige lykke kan jeg bare heller ikke lade være med at tænke på alle jer der stadig kæmper...livet er så uretfærdigt nogle gange. Men jeg skal nok lade vær at være en af dem der så begynder at sige: bare rolig piger, det skal nok komme! Bla bla bla man vil bare have det sker nu!! Jeg vil fortsat krydse alt hvad jeg kan for det snart er jeres tur

STORT knus til alle

Anmeld

4. november 2009

silden85

Bonnie83 skriver:

Gud, hvor er det overvældende! TAK for ALLE jeres hilsner! har drømt om den dag det var min tur til at skrive det herinde.

Er lige kommet hjem fra lægen og ja...der var sørme også en ekstra streg på hans test og han sagde pænt tillykke til mig. Men da jeg jo ikke er over tid endu (mens sku komme omkring idag) skal jeg derop og teste igen fredag morgen, men den er go nok sagde han.

I eftermiddag kommer svigermor til kaffe, og vi glæder os sindsygt til at sige det. Og så skal de næste 2 måneder bare overståes, jeg kan være lidt mere rolig og turde glæde mig.

Åh altså...midt i denne ubeskrivelige lykke kan jeg bare heller ikke lade være med at tænke på alle jer der stadig kæmper...livet er så uretfærdigt nogle gange. Men jeg skal nok lade vær at være en af dem der så begynder at sige: bare rolig piger, det skal nok komme! Bla bla bla man vil bare have det sker nu!! Jeg vil fortsat krydse alt hvad jeg kan for det snart er jeres tur

STORT knus til alle

mange tak så vil håbe at dit kryds finger giver held, bare til noge af os allerhels os alle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.