Kan det virkelig passe at det min tur nu:-)??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.687 visninger
22 svar
0 synes godt om
3. november 2009

Bonnie83

I tror det er løgn.......har taget 7 tests og ALLE har en svag streg!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg skal også først have mens på torsdag, så det forklarer nok at stregerne kun er svage....men helt ærligt, svag streg på alle 7 tests:-)!!

Nu har vi prøvet i 8 måneder!

Jeg er helt rundt på gulvet, det er fuldstændig uvirkeligt og surrealistisk:-). Alle mine planer om hvordan jeg ville reagere og hvordan jeg ville fortælle kæresten røg ud af vinduet og jeg tudede bare. Skal til lægen imorgen....kan slet ikke vente!!!

Åh gud åh gud åh gud, det er for vildt!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2009

MissSophie

Rigtig stort tillykke! Det må være en helt fantastisk følelse

Anmeld

3. november 2009

FrkC

I tror det er løgn.......har taget 7 tests og ALLE har en svag streg!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg skal også først have mens på torsdag, så det forklarer nok at stregerne kun er svage....men helt ærligt, svag streg på alle 7 tests:-)!!

Nu har vi prøvet i 8 måneder!

Jeg er helt rundt på gulvet, det er fuldstændig uvirkeligt og surrealistisk:-). Alle mine planer om hvordan jeg ville reagere og hvordan jeg ville fortælle kæresten røg ud af vinduet og jeg tudede bare. Skal til lægen imorgen....kan slet ikke vente!!!

Åh gud åh gud åh gud, det er for vildt!!!!!

Det lyder til det er din tur 

Stort tillykke.. Det må være så fantastisk  Hvor er det dejligt for jer  

Anmeld

3. november 2009

Mira0911

Tør hvert fald godt og sige tillykke!

Anmeld

3. november 2009

SaNiNa

Stort tillykke her fra.  de 7 teste siger vist sig selv selvom det er tidlig at teste.

Tillykke tillykke tillykke

Anmeld

3. november 2009

Bonnie83

Ihh tak piger, hvor er det vildt at blive ønsket tillykke:-). i er nemlig de første der får det at vide, udover kæresten selvfølgelig:-)!!

Nu skal jeg bare have tiden til at gå, til jeg skal til lægen imorgen så jeg kan få det bekræftet!

Anmeld

3. november 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

7 teste?? Hold da op

Stort tillykke med graviditeten, hvor dejligt for jer.

Anmeld

3. november 2009

Betina88

Et stort tillykke til jer ,.,.

Anmeld

3. november 2009

Bonnie83

Ja, vi gik vist lidt amok med de teste, men kæresten kunne simpelthen ikke begribe det og løb i døgn netto efter flere;-)

Anmeld

3. november 2009

Lone Jakobsen

kæmpe stort tillykke....smiler stort ved den glæde som dit indlæg er fyldt med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.