Hvad laver i når andre ikke ser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2009

Rasmine

Er på Baby.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2009

N&J

Jeg er serienarkoman og selvom jeg ikke længere har tv, så findes der jo free-tv-online.info, der fandt jeg nogle gamle serier fra min teenår og dem slugte jeg så på en uge.. uhhh.. og så elsker jeg sci-fi og alle katastrofefilm, gode som dårlige, det er fuldstændig ligegyldig så længe verden er ved at gå under..  men det vil jeg gerne indrømme, det der helst ikke skal ud er at det er det jeg laver istedet for lektier... hmm

Anmeld

3. november 2009

Tynen

Spiser af deres mad, hvis de har noget mere spændende end det jeg har.

Det skete så sent som igår da manden var ved at skifte ungen og tilsyneladende havde flere pommes frites tilbage

Og afsløret.. Sådan noget spiser vi altså hvis jeg har glemt at tage kød op af fryseren

Anmeld

3. november 2009

Vingummien

TbCp skriver:

Sidder på nettet og glor....  Jeg kan godt bruge en hel dag på bare at surfe rundt og sædvanligvis på de samme 4-5 sider.

Slik bliver delt op i bunker med hvad der skal spises først, nr. 2, nr.3 osv.... Tina 4 år

Ej gør jeg også. deler f.eks chokolade knapper op i farver og spiser de kedelige farver først

Anmeld

3. november 2009

FrkT

suanne85 skriver:

Ej gør jeg også. deler f.eks chokolade knapper op i farver og spiser de kedelige farver først

Hehe, også mig! Spiser dog ikke chokoladeknapper, men de der M&M's med peanuts er altså gode

Anmeld

3. november 2009

fit_fys

Jeg surfer også på de samme tre - fire sider på internettet...

Og så har jeg en svaghed for Niels Hausgaard

Anmeld

3. november 2009

Moar'en

suanne85 skriver:

ha ha det gør jeg os.

Anmeld

3. november 2009

Vingummien

Moar'en skriver:

ha ha det gør jeg os.

Hehe såkan jeg godt sige til kæresten at det altså ikke bare er mig

Anmeld

3. november 2009

Vingummien

FrkT skriver:

Hehe, også mig! Spiser dog ikke chokoladeknapper, men de der M&M's med peanuts er altså gode

Dem kan jeg så ikke lide hehe, kan ikke rigtig have chokolade med nødder i

Anmeld

3. november 2009

FrkT

suanne85 skriver:

Dem kan jeg så ikke lide hehe, kan ikke rigtig have chokolade med nødder i

Arj altså! Der er gået et eller andet galt i din chokoladeopdragelse.... det er da bare det bedste! MUMS!

Hilsen Thilde, som burde være gået i seng for længe siden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.